Cuma, Aralık 09, 2005

Ellerim usuyor, gozlerim sismis cok uyumaktan, esniyorum, hala kahvalti bulasiklari duruyor etrafta, markete gitmem lazim, hava da saat uc bucukta kararmaya basladi zaten. Elizabethtown'un soundtrack'ini dinliyorum, iyi geliyor.

Siddetle okulu ozluyorum ben, TRT Int Yeditepe Istanbul'u onbesyuzbininci kere gosteriyor, ben de yine izliyorum. Ilk bolumlerin bazilari bizim okulda geciyor, okulun eski halini gormek tuhafima gitti once, sonra habire o gunleri dusunmeye basladim.

Genel universite ogrencisi profiliyle alakam yoktu pek, ne yurt hayati yasadim, ne ogrenci evlerinde kaldim, ne parasizlik cektim, ne de (cok fazla) serserilik yaptim. Lisedeki kadar olmasa da duzenli ders calistim, (o vakitler yumurta- kapi etkisine inanmiyordum zira) ilk iki yil okula dersten bes dakika once gelip ders biter bitmez ciktim, kantinde hic bir zaman fazla vakit gecirmedim, ders kirmadim, fazla dersten kalmadim, milletin notlariyla calismadim, not yalakaligi yapmadim kimseye, fazla arkadas edinmedim, buyuk arkadas gruplarinin aranilan sahsiyeti falan da olmadim.

Okul bittiginde cogu kisinin icinde bulundugu panik duygusundan eser yoktu bende, yeni hayatimin baslamasini, buraya gelmeyi, Koray'la saatleri saymadan vakit gecirmeyi, yeni okula baslamayi iple cekiyordum, zaten ne olacagini biliyordum yani. Gecen sene ben butun bu yeniliklerle bogusurken aklima Bilgi'de gecirdigim guzel- huzurlu ve mutlu gunler gelmiyordu.Tam o zamanda pek cok arkadasim issiz ve evde pineklerken, ufak bir azinlik ilk islerinde, ilk aylarda uyum saglamaya calisirken mail grubumuzda nostaljik mailler dolasiyordu, aah ah ne guzelmis o zamanlar diye. Anlam veremiyodum hala odev, ders ve paperlerle ugrastigim icin o zamanlar ama simdi aynen boyle gri bir gunde Kustepe'de yurumeyi, aliment'ten sosisli yemeyi, kantine inip cay icmeyi, kapali bir yerde sigara icmeyi, Soli'yi, yuzlerrce sayfa fotokopileri, salak reklamcilik- medya ogrencileriyle dalga gecmeyi, kutuphanedeki -muhtemelen sadece benim okudugum- tv'de 7 gong, ses, ev- is ciltlerini, annemin mecidiyekoy'den beni almasini, cumartesi veya pazar sabahi acimasiz bir saatte finale girmeyi bile ozluyorum.

Acaba tekrar baslasam yeni bir okula, bu kadar eglenebilir miyim?