Salı, Aralık 06, 2005

cizmeli kedi

Defalarca belirttigim gibi oyle ustuyle basiyla ilgilenen, modayla iliskisi olan biri degilim. Annemle ablam olmasa daima ayni giysileri bile giyebilirim, onlar bazen farkli birseyler aliyorlar ustume basima da hemmen farkediliyor zaten cevremdekiler tarafindan. Bugune kadar son moda seylerle ilgilenecek vaktim, param, enerjim hic olmadi, bendeki bu cimrilik ve yeniliklere sinir olma haliyle de sanirim olmayacak da.
Hem sirin koyumuz konumu itibariyle bir moda baskenti olmaktan cok uzak, Hollandali kadinlarin giyim zevkleri malum, giyinmiyor, ortunuyorlar. Hele ki allahin tasrasi sayilan koyumuzdeki kadinlarin cogunun teknik universite ogrencisi nerd kizlar ve/ya teyzeler oldugu icin isler iyice acikli oluyor, normal dunya dukkanlari burada is yapmadiklari icin kapaniyor, cunku outdoor giysileri ve 80'ler modasi populer koyumuzde.
Gel gor ki zaman degisiyor, giysiler eskiyor, insan eskilerinin aynilarini bulamaz oluyor, yeni modelleri, tarzlari denemek farz oluyor. Dahasi bazen iklim boyle seyleri denememiz konusunda yardimci oluyor: Dun igrenc bir yagmur vardi, semsiye egen, insanin ense kokune inen cinsinden. Sokakta hizli hizli yururken dikkat ettim super yeni moda olaylari: pantalonlari cizmenin icine tepiyoruuuz, hem pacalarimiz islanmiyor, hem de sicacik oluyoruz, hem de kimse bize hiyara bak demiyor. Kisa pacali pantalonlari ayni nedenle cok seven Enschedeli kadinlar bu modayi da hemmen benimsemisler, benim neyim eksik? Ooohh super cok sevdim ben bu isi.

06 Aralık, 2005 15:53, Blogger D boyle dedi...

evet lağımcı gibi paçaları çizmenin içine. Ne güzel değil mi?

 
06 Aralık, 2005 16:14, Blogger anyone boyle dedi...

enschede hollanda'da bir yer ismiymiş demek.
gün geçmiyor ki insanoğlu yeni bir şey öğrenmesin.

 
06 Aralık, 2005 17:29, Blogger YesilErik boyle dedi...

Outdoorzi, 80'ler. Cok tanidik. Bi de ustune zevksizligi ekle, ha onu soylemis miydik pardon.. uhuuuu...

 
06 Aralık, 2005 17:43, Blogger ycurl boyle dedi...

Amerika'dan bahsetmissin gibi geldi bir anda. ozellikle kuzydogu tarafinda atalari Dutch kokenli bir suru insan oldugunu da dusunursek. Bir de Avrupa daha iyidir derler kilik kiyafette. Amerikali bayanlarin bu konuda daha fecaat oldugunu dusunuyorum ben :)

 
07 Aralık, 2005 08:36, Blogger bonafide boyle dedi...

avrupa diyince italya ve fransayı düşün sadece ycurl, en azından moda açısından bakmak gerekirse. almanya hakkında bişi diyemiycem bilmiyorum.

 
08 Aralık, 2005 12:05, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

Atatürk'ün Kocatepe'deki ünlü fotoğrafını hatırlatıyo bana çizme içi pantolon:)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat