Cuma, Aralık 30, 2005

be careful what you wish for


2000'in son gunlerinde Defne hanimla Pekin'de bir Budist tapinagini ziyaret ettik. Yilsonu, yeni kararlar, yeni umutlar, ooh hayat sufer olacak insallah, bu sene sigarayi da birakacagim, onbeskilo verecegim, hem dans dersine hem muzik kursuna hem Fransizca kursuna gidip, hizimi alamayip bir de araya Osmanlica attiracagim,(oldu canim, tabii) sekiz yeni memleket gezip sinif birincisi de olacagim (hmm, anlat anlat, dinliyoz biz), bu arada arkadaslarimin kara gun dostu, en eglenceli arkadasi, sevgilimin birtanesi olmayi da becerecegim, her turlu sosyal aktiviteyi yapip konser, sergi hatta tiyatro, bale ve opera bile kacirmayacagim(sen? bale?? ufak at da civcivler yesin yavrum) ,anneanneme, babanneme, uzak akrabalarima haftada bir telefon edecegim, huzurevine, yetimhaneye ziyaretler yapacagim, gonullu calisacagim, bu vakte kadar igrenc,sorumsuz, sisman, tembel, cahil ve asosyaldim ama artik bunu tamir edecegim zamani yani.

Bir dilek kuyusunun basinda bozuk para aradim cuzdanimda once, nihayet kiyabilecegim kucuklukte bir bozuk parayi kuyuya firlatip tek bir sey diledim: Allahim 2001'de bana 'uyum' ver, icim disim huzurlu olsun ne olur...

Allah'in tokadi yok diyorlar ya, tamamen yalan, gormesini bilene Allah'in tokadi da var, isaretleri de. Firlattigim bozuk para aynen kuyunun kenarindaki taslardan geri sekip de ayagimin dibine yuvarlandiginda fazla bisi istedigimi anladim. Uzuldum biraz, sinirim bozuldu, zaten 2001 de hic parlak bir yil degildi hatirladigim kadari ile.

O gunden beri adetim oldu her yil ayni seyleri dilemek. Butun blog komsularima, arkadaslarima ve okuyan herkese de ayni seyi dilerim 2006 icin: Allah hepimize huzur icinde, vicdan azabi, pismanlik duymadan uykuya dalmayi nasip etsin butun sene, bir de sasirtmasin hicbirimizi.

Mutlu seneler!

30 Aralık, 2005 18:15, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

efet ondan nasip etsin çok sevdim ben...
mutlu yıllar deniz&koray...:)

 
30 Aralık, 2005 22:27, Blogger Gün boyle dedi...

Ne güzel bir dilek, aynısından ben de senin için diliyorum :)

 
01 Ocak, 2006 10:17, Blogger çalı süpürgesi boyle dedi...

mutlu yıllar deniz&koray!

 
01 Ocak, 2006 21:17, Blogger Doruk boyle dedi...

Mutlu yıllar Deniz! Yeni yılda her ikinize de sağlık, mutluluk ve huzur diliyorum. Komacan öpüyorum.

 
04 Ocak, 2006 09:16, Blogger Annelog Atölye boyle dedi...

Merhaba Deniz, şu internet ve günlük işi gerçekten çok tuhaf. Tanışmıyoruz ve görüşme şansımız sıfıra yakın ancak senin için tüm dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olmasını yürekten diliyorum. İç ve dış huzuru bulman dileğiyle sevgiler...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat