Perşembe, Kasım 17, 2005

yaziyla bir !

enschede havadisleri bir yasini doldurdu. seneye bir yasimiza daha girecegiz, mutluyuz gururluyuz. (lan ne gururu?)

17 Kasım, 2005 00:15, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

na na naa naa naaa naaaaaa! kutlu olsun! bir yasinda lifting haa? pek kirismamisti henüz ama, bu da pek güzel. güle güle bloglayin.

 
17 Kasım, 2005 06:34, Blogger YesilErik boyle dedi...

Nice yillaraaaaaaaaaaa!!!

 
17 Kasım, 2005 08:41, Blogger şugibi boyle dedi...

mutlu yıllar. ya şaşırdım bir an başka bi yere mi geldim diye. egzantrik bi ortam olmuş. elinize sağlık. ayrıca biz de guruluyuz sizin adınıza. biz dediğim benle ben.

 
17 Kasım, 2005 10:04, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

kutlu olsun... şık olmuş:)

 
17 Kasım, 2005 10:34, Blogger Gün boyle dedi...

Çok yakışmış yeni yaş kostümü :)Nice senelere sizleri okuyarak...

 
17 Kasım, 2005 10:51, Blogger mono boyle dedi...

nice yıllara ozaman, enschedeli veya onsuz :)

 
17 Kasım, 2005 11:31, Blogger Margot boyle dedi...

Daha nice blog'lamalar olsun, kutlu ve de mutlu!!

 
17 Kasım, 2005 11:44, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Nice senelere........


PS : Benim blogum guncelenince burda yazmiyor Deniz bilgine sunarim bu durumu...

 
17 Kasım, 2005 12:14, Blogger şugibi boyle dedi...

ben de güncelleyince yazmıyor. hayır madem yazacak herkesin ki yazsın ya da kimsenin ki yazmasın. haksızlık oluyor ama böyle. ayrıca koray beye teessüflerimi iletirim en baştaydı benim adım, alfabetize edince en alta gitmiş. buna da ayrıca alındım:P

 
17 Kasım, 2005 12:31, Blogger koray boyle dedi...

hepinize tesekkurler!

yeni gorunum henuz deneme safhasinda oldugu icin bir takim gorsel sorunlar yasanabilir (ozellikle degisik ekran cozunurluklerindeki harf buyukluklerinden pek emin degilim, denemedim cunku). yorumlarla ileteceginiz bu minvaldeki dilek ve sikayetleriniz ivedilikle isleme konacaktir.

blog rolling servisinden aldigimiz hizmetle alakali sikayetler konusunda (niye guncellendi yazisi cikmiyor seklindeki) ise maalesef yapilabilecek bir sey -bizim tarafimizda- yoktur. konunun takip edilen sayfalarin kod yapisiyla alakali bir sorun oldugunu saniyorum. mesela donna'nin sayfasi (yel degirmenleri) daha gecen haftaya kadar guncellendi ibaresi gosterirken bu hafta gostermez oldu. donna'nin blogun yapisinda degisiklik her ne ise guncellendi haberi verilmeyen sitelerdeki sorunlar da onunla esdegerdir diye dusunuyorum.

guncellenme haberi vermeyen sitelerin (sugibi, kara blok, koyubeyaz ilk aklima gelenler) bir ortak ozelligi var o da yorumlarin ayni pencerede acilmasi yonunde yapilmis degisiklikler. ote yandan mert ulas'in blogu da bu degisikligi haiz olmasina ragmen guncellendi haberi veriyor.

biraz uzerinde calisilirsa blog rolling'in anlayacagi dilden konusulabilir saniyorum ama bu konu uzerinde calismak icin o sekilde duzenlenmis bir blog sahibi olmaya, konunun nereden kaynaklandigini cozebilecek html veya java script kod bilgisine ve vakite ihtiyac var.

alfabetik siralama konusunda bir turku soyleyerek satirlarima son vermek istiyorum:

al fabettiikk
gul fabeetiikk
yanaklariiiggg
al faa betiiikk

neseli persembeler :)

 
17 Kasım, 2005 13:04, Blogger uzaktan boyle dedi...

nice yillar...

 
17 Kasım, 2005 13:16, Blogger simiole paris carnet boyle dedi...

nice yillara denizcigim. siz yazin biz okuyalim yillar boyunca, bu tezler bitinceye, cocuklarimiz hatta torunlarimiz oluncaya kadar...cok opuyorum ikinizi de.

 
17 Kasım, 2005 15:58, Blogger Deniz boyle dedi...

Ay tesekkur ederiz herkeslere efendim, bakalim kac yil daha havadisler enschede'den bildirecek acaba? Ben de meraklar icindeyim.

Ayrica Koray bey, Sugibi ve Koyubeyaz'in isteklerini hemmen yerine getirmeli, hatta gerekiyorsa kizlarin bloglarini enn tepede, isiklar icinde gostermelidir. Ben hatta gazino tabelasi gibi biseyin de iyi olacagini dusunuyorum, eger Koyubeyaz ve Su suh pozlar vermeye razi olurlarsa:)))) Olur mu kizlar?

Son olarak, Simicim (bunu en tabagimda kereviz var ses tonu ile oku) o tez bi-te-cek! O kadar. Cocugu, torunu karistirma, tez bitecek, biz (insallah) hep yaziyor olacagiz.

 
17 Kasım, 2005 22:44, Blogger ycurl boyle dedi...

Mutlu yillara... Blogunuzdaki yeni birinci yil degisimi de pek guzel olmus.
tez bi-te-cek kismini kendi uzerime alip galeyana geldim. Evet artik bitmeli ama bir kere takilmaya gor...

 
18 Kasım, 2005 16:13, Blogger beton boyle dedi...

heeyy; bir aksam birinci yil konu baslikli bir alkol kürü düzenleyelim...

 
18 Kasım, 2005 17:12, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

10 gündür yazmıyorum ama güncellendi diyo
ahahahah!

 
19 Kasım, 2005 23:11, Blogger Quentins boyle dedi...

Daha nice senelere :) Yeni template çok yakışmış!

 
20 Kasım, 2005 15:29, Blogger bessynews boyle dedi...

Tebrikler nice senelere=)

 
20 Kasım, 2005 15:34, Blogger Basak boyle dedi...

Hadi bakalım hayırlı uğurlu...
Ne kadar sanal olunduğunu ölçen bir anket geldi bana, ben de sana iletiyorum. Sorular benim sitede, dilersen bakarsın. Zorunlu hissetme, sıkılırsan cevaplamak zorunda değilsin. Haydi bakalım hay hay...

 
21 Kasım, 2005 10:35, Blogger  boyle dedi...

vay vay vaaaay, demek 1 yıl oldu ha? sanki bissürü yıl olmuş gibi yahu. her neyse, kutlu mutlu ve hatta falan olsun.

 
21 Kasım, 2005 12:44, Blogger uykusuzadam boyle dedi...

doğumgününüz kutlu olsun :)

1.yaş elbisesi pek de yakışmış çocuğa ;)

 
21 Kasım, 2005 13:42, Blogger Su boyle dedi...

Buralarda "120'ye kadar" diyolar dogumgunu kutlamalarinda. Bunun iyi bir dilek olup olmadigina emin degilim :)))

Ben de artik ciddi takipcinizim! Nice senelere!

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat