Salı, Kasım 08, 2005

size salam getirmisem

Az evvel TRT Int'te bir amca Baku'deki tiyatroculardan biriyle konusuyordu, o dedi, butun dunyadaki Turklere kucak dolusu salam gonderiyorum diye, benden iletmesi.

Salam? Evet sarkuteri beni esas sismanlatan sey. Artik jambon sefalarina son vermeliyim. Bu amcanin gonderdigi salam ile avunayim bari.

09 Kasım, 2005 16:43, Blogger denizkızı boyle dedi...

aleyküm salam be denizim,ahhh ben salam sosis değilde çemenli pastırma yemeye bitiyorum yaaa,28 milyon oldu kilosu,nerdeyse bir küçük çeyrek altın bedeline.Yedikten sonra kokuyoruz almayalım diye teselli ediyoruz ailecek kendimizi:))

 
10 Kasım, 2005 08:02, Blogger Alias boyle dedi...

bana 42 beden dar geldi.bok gibi hissediyorum.bugün de benim rejimimin 1.günü asla bişey yemiyeceğim.
sana da başarılar dilerim.

 
10 Kasım, 2005 08:16, Blogger D boyle dedi...

Deniz sen emin misin? Bir ay önce buradaydın böyle bir şey yoktu. O 42 beden bildiğin 42 beden değildir.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat