Pazartesi, Kasım 28, 2005

pazartesi sabahi olaylari

Zappa dinliyorum, bu vakte kadar niye dinlememisim, pek hayiflandim. Hala yaratik gibi salya sumukluyum ayrica, ne zaman gececek bu nezle, kirmizi burnumdan biktim artik. Bir de tekrar ergen oluyorum galiba, butun yuzumu sivilceler basti, bir guzelim, bir guzelim bugunlerde, hic sormayin.

Hadi, temizlige devam. Oglenden sonra arkadasim gelecek.

28 Kasım, 2005 11:40, Blogger Margot boyle dedi...

Bir güzel kuş burnu pişirelim sana, kar manzaralarını görünce yakışır dedim.

 
28 Kasım, 2005 11:49, Blogger Deniz boyle dedi...

Vallahi iyi fikir Margot, hemmen yapayim ben. Ev kusu olmak guzel di mi?

 
28 Kasım, 2005 13:25, Blogger wizkid boyle dedi...

off the topic...

koray, su uluaba belgeselini rapidshare gibi biryerelere upload etme sansin varmidir.. ben hala ISP ile debelenmekteyim. henuz netin neden calismadigini cozemediler.. oyle biryerlere upload edersen haber verirmisin..

selamlar,

 
29 Kasım, 2005 16:49, Blogger Oya Kayacan boyle dedi...

Caya konyak, oh sicacik. Tam da havasi sizin Enchede taraflarinda! Hastalik filan kalmaz. Aksama da iki kadeh rakiii. Burda bir hava, cilgin. T-shirt fazla gelmekte. Baydim kac gundur.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat