Cuma, Kasım 25, 2005

enschede'de kar...

Bu sabah saat yedide gozumu actigimda penceremden disarisi boyleydi iste. Yilin ilk kari...Vakit sallara sarinmak, salep icmek, sebze corbalari yapmak, caylar demlemek, pencereden kari izlemek vaktidir artik.

Guzel seyler dusuneyim, guzel seyler olsun.

25 Kasım, 2005 09:29, Blogger koray boyle dedi...

koray the frozen ass taze taze bildiriyor:

o kar var ya o kar, hizla eriyor. agaclarin uzerindekiler en hizli eriyor ve asagidan gecen bisikletlilerin kafasina gerek iri su damlalari gerek civik buz kutleleri seklinde iniyor. yollar ise bir acayip olmus, boyle vicik vicik bir buz yigini var, takriben 7-8 cm yuksekliginde. bisikletle ilerledikce iki yana ayrilan bu buz yigini pacalara yapisma temayulunde. bir de ne hikmetse sehrimizin kamyon trafigi cosmus, harika buz spreyleri puskurtuyorlar yol kenarindakilere.

 
25 Kasım, 2005 09:45, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

siyah fonda harika görünüyo fotoğraf... ööyle bakıyorum 10 dakikadır:)

 
25 Kasım, 2005 13:01, Blogger Mert boyle dedi...

ben 2 yildir kar gormuyorum ozledim, umarim istanbula dondugumde yagar.

 
25 Kasım, 2005 13:18, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Bende bu goruntuyu penceremden gormek istiyorum, ise gitmemek istiyorum, camin onunde ellerimi isitan bardagimda sahlep icmek istiyorum ufff ufff...

 
29 Kasım, 2005 00:08, Blogger YesilErik boyle dedi...

Ne guzel gorunuyormus...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat