Salı, Kasım 22, 2005

ay annecim

Sabahtan beri ucyuzoniki kere hapsirdim. Monitor de gozlerimi sulandiriyor aslinda bakmasam daha iyi ama annemle sabah konustugumuzu yazmadan edemedim.
Aradi anneanim sabahleyin haftasonu raporu vermek icin, sonra etraftan haberler fasilasina gectik, dedi ki falanca filanca da hacca gidecekmis bu sene, hmmm dedim, peki. Hem de, dedi heyecanlar icinde. Bu sene hacc Kurban Bayrami zamanina denk geliyormus. Yaa dedim, oyle mi, yilbasi da 1 Ocak'a geliyordur allah bilir. Alem kadin benim annem.

Evi ozledim bugun geldigimden beri ilk kez, ablamla babam bu aksam goruseceklermis, annem bir suru sepet almis hediyelik cinsinden (kendisi genelde yilbasi hediye alisverisini temmuz ayi itibariyle bitirir, bu sene nasil oldu da sallamis, hayret ettim) agaci daha kurmamis, Istanbul sogukmus.

Neyse kararmayayim simdi, onemli islerim var bugun, cama yapistirmak icin kar tnesi seklinde susler almaliyim.