Salı, Kasım 08, 2005

42

Ay hava da ne guzelmis, gunes insani isiti isitiveriyormus, soyle bir yurumenin tamm sirasiymis, etraf da bosmus hazir. Tipir da tipir yuruyorum, pazara soyle bir bakiyorum alacak bisi yok, evdekileri hizla bitirmek lazim.

Kutuphane, yeni kitaplar, eskilerini geri veer, kadina gulumse, cocuk arabalarini iten bezgin kadinlara gulumse, cikarken yasli teyzeye kapiyi tut. Morlu turunculu pembeli hirkami da giydim, super guzelim bugun. Acaba aksion'dan alinacak bisi var miydi? Vardi tabii...

Gir iceri, kamyon kicli teyzelere, avaz avaz aglayan veletlere, ter kokusuna aldirma, geri zekalilarin yolun ortasina biraktigi alisveris arabalarini alcak sesle kufrederek it bari bugun, ne de olsa olumu hisler icindesin. Kasa sirasinin ucu bucagi olmayabilir, onundeki herkesin aldigi mallarin barkodunda sorun olabilir, dukkanda calisanlarin hepsi gerizekali olabilir, sira nihayet sana geldiginde kiz utanmadan elindeki bes yuroya bakip bozuk yok muydu diyebilir, bozulma. Yok, de gulumseye gulumseye, icinden istersen yuh, yok anunagoyayim, bunun daha bozugu mu var diyebilirsin.

Aaaa indirim mi varmis, aaaa ne guzel kotlar var vitrinde, hani gecen gun kici patladigi icin attigim kotun yerine gecer bunlar, hem epey de ucuzmus, soyle bi bakayim mi? Bak, bak. Bak da tam olsun nesen, bir de yeni ciciyle. Hay Allah hic de giysi deneyecek gibi giyinmemissin, bari bir seferde ne deneyeceksen tasi soyunma yerine de bin kere ayakkabilarini giyip cikarmayla ugrasma. Hah evet, su desenliyi de bi dene, ne var, bi kere de farkli bi kot giyiverirsin. Suradaki iyice koyu renkli olani da fena degil sanki.

Eh, bu fena degil, rahat da, dusuk belli ama kic catalini gosterir cinsinden degil, hayret, pacalari bile oldu gibi, ucundan acicik kivirirsin olur, yerlerde surunmez. Rengi de guzelmis, uzerinde pul,boncuk da yok, sahane iste. Bakayim kac paraymis?

...

Ohaaaa! Ben ne zaman 42 beden oldum? Bu nasil olabilir? Ben...ben...ben...42 beden mi giyiyorum simdi? Sakin ol, kesin yanlis yapistirmislardir etiketi uzerine, pantalonun icindeki etikete bak. Hmmm, nerde bu, off burasi sicak mi ne, niye acmiyolar klimayi? Evvett, made in cambodia, veeeee....42 beden.

....

Oylece biraktim, kactim oradan. Yarin Allah kismet ederse ben, koca gotum, koca gobegim ve Koray Berlin'e gidiyoruz, Donna ve Beton ile birkac gun safa surmeye. Donunce artik, tek lokma yemiyecegim, bir yudum icmeyecegim yilbasina kadar. Ne zaman ki tekrar 36 bedene duserim, o zaman rejimim sona erer.

Simdi musadenizle liste yapmam gerek. Pazartesiye kadar yiyeceklerimin listesini.

08 Kasım, 2005 15:58, Blogger koray boyle dedi...

hayatin anlamina isaret eden sinyalleri iskaliyormussunuz gibi bir his var icimde.
-------------------
alright," said deep thought. "the answer to the great question of life, the universe and everything ..." said deep thought.

"is ..." said deep thought, and paused.

"forty-two," said deep thought, with infinite majesty and calm.

 
08 Kasım, 2005 16:03, Blogger Deniz boyle dedi...

Biliyordum bunu diyecegini. Hic komik degil, bak nasil mutsuzum:(

 
08 Kasım, 2005 16:45, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

Kolay gelsin ama 42 beden nedir ki incelirsin hemencecik merak etme seeen.

 
08 Kasım, 2005 17:51, Blogger YesilErik boyle dedi...

Neredeyse bir yil once iki tane kot aldim, strec cinsinden. Bedenini soyle(ye)miycem. Surekli onlari giyiyorum. Popom ne kadar buyuduyse, ki hayvan gibi buyudu, onlar da benimle birlikte genisliyo. Sonum ne olacak bilmiyorum, korkuyorum. Rejimde basarilar diliyorum, cok Murphys icmeyesin :) Ben hala icemedim ondan ya!

 
08 Kasım, 2005 21:59, Blogger tavsan boyle dedi...

simdi ilk yorumumu boyle bir konuya yapiyor olmak komik geldi, bir zamandir okuyup sessiz kaldiktan sonra. valla once ben de 42'yi gorunce yasam evren ve herseyin anlamina dair birseyler bekledim, boole tuhaf rastlantilar ya da alakasiz bir zen vakasi. ama asil yazdigin konuyla ilgili seni yesilerikcimin muzdaripligini belirttigi yazisina yazdigim yoruma yonlendirmek isterim http://www.blogger.com/comment.g?blogID=12458438&postID=112835769688470314 . bir daha da boyle uzun cumle kurmiyim ben.

 
09 Kasım, 2005 10:22, Blogger mono boyle dedi...

deniz 36 nereee 42 neree ara bedenleri ne ara geçtin, kesin bi yanlışlık var o işte başka bi markanın kotlarını dene sen.

 
09 Kasım, 2005 21:48, Blogger Dalgic boyle dedi...

Konuya maydonoz olmak gibi olacak ama yasanmis su olayi anlatamadan gecemeyecegim:

Kuzen, ben ve babam yazliktan donerken guzide bir sehrimizin deniz kiyisindaki parkin yanindan geceriz mecburen. Sabah saat 10 civarinda, bedeni kesinlikle 42'nin cok uzerinde olan hanim teyzeler ne ise yaradigi pek de belli olmayan bir tempoda kosma taklidi yaparlar. Kuzen babama "dayi biraz yavaslasana" dedikten sonra cami acar ve teyzelere "YEMIYCEEENIIIZ" diye bagirir. Babam da kuzene kufru basip gazlayip uzaklasir.

Moral of the story: (ben de dahil) yemiyceeez...

 
11 Kasım, 2005 23:10, Blogger Gün boyle dedi...

Ben de anlamadan 44 beden oldum :(
başarılar sana rejimde...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat