Cuma, Ekim 07, 2005

"yolun bundan sonrasina katirlarla devam edecegiz"

yok yok, blogu eseklere satmadik henuz. e-mule denen bir dosya paylasim programi var, severek kullanirim. orada bir seyler ararken 'heavy metal classic albums' diye kronolojik bir seriye rastladim. aslinda hic adetim degildir bir seyin toplamasini, derlemesini, best of'unu falan dinlemek ama bu adamlar yil yil en baba albumleri derleyip toplamislar. liste 1980'den basliyor ve ilerliyor. nasil anlatayim, birden gencligime dondum accept, motorhead, judas priest, iron maiden, ozzy osbourne, black sabbath, ac/dc falan derken.

tabii ki hos seyler degil yasal olmayan yollardan muzik kopyalamak ama diamond head dinliyorum simdi: "am i evil, yes i am"

07 Ekim, 2005 10:39, Blogger  boyle dedi...

ben de isterim onlardan, ve fakat eşşek, katır ve türevleri ne yazık ki kampüste yasak.

 
07 Ekim, 2005 12:43, Blogger koray boyle dedi...

olsun. ftp server diye bir sey var :) tez vakitte yapariz. once evden ise getireyim de mallari, gerisi kolay is.

 
07 Ekim, 2005 14:23, Blogger Basak boyle dedi...

Ben uzun süredir katırlarla devam ediyorum. İyiymiş album, ben de indireyim. :)

 
07 Ekim, 2005 19:02, Blogger koray boyle dedi...

basak tek bir album degil -1981 haric- 66 album var (simdi saydim). resmen heavy metal kulliyati yapmislar. o yuzden indirmek biraz sancili olabilir ama katirlar da o sanculi yukleri ceksinler diye var :)

 
07 Ekim, 2005 19:43, Blogger ilber boyle dedi...

http://www.fikirbaz.com/arsiv/000650.html

 
08 Ekim, 2005 01:11, Blogger koray boyle dedi...

ilber bosluklari hissedelim ve hissimizin geregini yapalim mi diyorsun yani?

eger oyleyse geregi nedir? (bunu sormam abes olmamali diye dusnuyorum ama cok bos bu sorunu ici, doldurmaya bekleriz :)

 
08 Ekim, 2005 01:40, Blogger koray boyle dedi...

ama cem mumcu ne guzel anlatmis, ozellikle notalar ve aralarindaki bosluklari...

bahsettigi yasam alanlarimizi olusturan mimari bosluklar ile nota bosluklari arasinda cok ciddi bir kavramsal fark var ama: o fark da notalar arasindaki 'es'lerin mimari bosluklardan kulliyen farkli olmasidir. bir manada her ikisi de butunu olusturan parcalar olsalar da notalar arasindaki bosluklar ile mimari bosluklar arasindaki temel fark, birinin kullaniciya doldurma firsati vermemesi ama digerinin kullaniciya doldurmasi icin alan yaratmasidir. ikisinin es anlama geldigi ama zaten dolu olan bir ornek var onu da john cage yapmis 4.33 diye. dinlersen seveceginden eminim.

 
08 Ekim, 2005 20:40, Blogger ilber boyle dedi...

:)ödevini araştırdım,sözleri çok güzelmiş parçanın.
linke de rastgeldim,belki ilgini çeker diye yazdım buraya.boşluklarla ilgili şu ana kadar düşündüğüm/deneyimlediğim tek şey şu:bir boşluğu ancak kendi türünden birşeyle doldurabilirsin.
yorum kısmında link verirken link gibi nasıl veriliyor?text olmasın afilli olsun maksat.

 
08 Ekim, 2005 23:32, Blogger koray boyle dedi...

yorumlar icinde basit html parcacigini yaziyoruz yine. iki adimda soyle:

i. href="http://www.adres.com">linke verdigin isim

ii. yukaridaki her seyi
< a > ve < /a > arasina aliyorsun (bosluklari fazladan koydum yoksa meret hemen link haline getiriyor, 'iki dakika bir izah edeyim sonra linke cevir' demekten de anlamiyor :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat