Pazartesi, Ekim 17, 2005

yine kariyer hezeyanlari...

Biliyorum ben yazmaktan bikmadim siz okumaktan biktiniz, ama yine hayallerimin islerinden bahsedecegim. Bu gune kadar buraya hayallerimin mesleklerini yazdim hep, sirasiyla:
- Parklardaki kuru yapraklari sac kurutma makinesine benzer seyle iten kisi,
- Konserve veya dondurulmus gida fabrikasinda uretim bandinda bezelye, cilek ayiklayan kisi,
- Ev kadini
- Senay Dudek'in asistani
- Kenan Ercetingoz'un kendisi
olmak istemisim. Bugun fikrimi son kere degistirip hatta Dynamics ABC'nin teknik servisine CVmi yolluyorum: kombi tamircisi olmak icin.
Kombi tamircisi olayim ki insanlar bana muhtac olsunlar, beni arasinlar durmadan, ben telefonlarimi acmayayim hic, acarsam da tek kelime karsimdakinin dilinden konusmayayim, canimin istedigi saatte gideyim isime, randevularima hic ama hic gelmeyeyim. Hatta telefon ederlerse bir daha, ne var canim, oturun bekleyin evinizde diyeyim. Zira teknik bilgiden daha onemli ozellikler bunlar tamircilik yapmak icin, oyle olmasa dunyanin her yerinde tamirci milleti ayni olmazdi. (Ne olur, 'Ama onlarin da ne zor hayati var biliyor musun?' yapmayin bana, hepimizin kendimize gore zor hayati, di mi?)
Istanbul'da bu isi Digiturk tamircisi olarak devam ettiririm, hatta orada yuzsuzlugu iyiden iyiye ele alip hic gitmem, cok trafik var, yolda kaza olmus diyerek.

17 Ekim, 2005 15:15, Blogger hera boyle dedi...

ha haa, bu post beni pek eglendirdi. ben de formulae 1 de pit'e giren araclarin yaninda durup elinde 2 tarafli bir gosterge yazan tabelayi tutan adam olmak istiyorum. tabelanin bir yuzunde stop bir yuzunde ready yaziyor. adam o tabelayi cevirerek pilota bilgi-direktif vermis oluyor. tek isi bu.

 
17 Ekim, 2005 21:47, Blogger Deniz boyle dedi...

@buzz l.y o the s.c: Valla gayet efendi biriydi, geldi derli toplu giyinmis bir halde, isini yapti, etrafi bile pisletmedi. Catal falan gormedim ben.

 
18 Ekim, 2005 11:06, Blogger ycurl boyle dedi...

Ben de kusuratli tutan hesabin kusuratini vermeye calisirken "no no don't give, you are confusing me" diyen (halbuki para ustunu bile kasadan ogrenen) ya da bana uzaydan gelmiscesine bu ne sebzesi bu ne meyvesi diye sorup yirmi dakika yesil soganin kodunu bulmak icin elindeki katalogu karistiran kasiyerlerden biri olmak isterdim. Hayat onlara guzel :) Tabii ne oluyor sen bekledigine sinirleniyorsun ve de bu kadar secilmis adami nasil kasiyer yaparlar diye soylenmekle kaliyorsun. Allah kimseyi Amerika'da buyuk supermarketlere dusurmesin. 20 dakika alisveris 30 dakikada kasada bekleyip para odeme.

 
18 Ekim, 2005 12:11, Blogger  boyle dedi...

ben kazma vuranın hınk deyicisi olmak isterim. çok güzel hınk derim.

 
19 Ekim, 2005 09:38, Blogger Margot boyle dedi...

Sabah sabah güzel güldüm Deniz! Ben de en son sayısal loto, nalbur, tuhafiye falan takılıyodum. Serbest meslek en güzeli hakikaten!

 
19 Ekim, 2005 10:09, Blogger şugibi boyle dedi...

ben hiçbişey olmak istiyorum. işsiz, mesleksiz, sorumluluksuz biri olmak istiyorum. fazla var mı sizde?

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat