Perşembe, Ekim 20, 2005

haydi genclik hop hop hop

" Kistan kalan kilolarinizi atmak icin iste size birkac basit kol ve vucut jimnastigi, yarim dakika kollarinizi daire bicminde cevirecek, yarim dakika da iki yana egileceksiniz. Ucuncu hareket ise elinizi, dizleri kirmadan yere degdirme hareketidir"

Bakin, Ulku Takvimi yine olayi cozmus, her gun bir bucuk dakika hareket ederek bir haftada filiz gibi, sirim gibi olmazsam ne olayim. Got gobeklik hali canima tak dedi, iyi besili tasra dilberlerine dondum, kat kat yanaklarimdan yuzum secilmiyor artik, bir zamanlar elmacik kemiklerim vardi benim, simdi allikla imal etmedikce yok mesela.

Ablam spor olaylarina girdi biliyorsunuz, o ailemizin sportmen ferdi olarak kendine en uygun yeri ararken beni de katti yanina, birlikte, annemin evine yakin bir spor salonuna 'bakmaya' gittik. Ayiptir soylemesi, o gun canimiz cok manti cekmisti annemle, eh havalar da serinlemis, soyle sarimsakli biberli bir manti guzel gider demistik. Eh, biz oyle bazilari gibi hamarat falan da degiliz, aliverdik Cengelkoy'den mantilari, annemlere dogru yola koyulduk.

Spor salonlari sinir bozucu yerler bence, hele salonun girisinde 'kim kac cm incelimis top10' listesini gorunce tammam dedim, harikaymis burasi. Simdi hakkini yemeyeyim dukkanin cok temiz, epey guzel dosenmis bir yer. Dukkanin sahibi adam benim de kayit yaptiracagimi dusunmus olmali ki, anlatmaya basladi dersleri falan. Sonra bizi ozel bir odaya soktu, uyelik sartlarini konusmak icin. Ben ilk is olarak olur da salonu birakirsak parayi iade ediyor musunuz, ya da uyeligi baska birine devredebiliyor muyuz diye sordum. Adam bir bana, bir got gobegime, bir de elimde (seffaf plastik posetin icindeki) bir bucuk kilo mantiya bakti, bocekmisim gibi hissettim kendimi. Sonra zaten benden umudu tamamen kesmis bir sekilde ablama anlatmaya devam etti aletlerin ozelliklerini.

Bir de manti aldigimiz yerde, tezgahin uzerinde brosurler vardi: Fazla kilolarinizdan biktiysaniz su numarayi arayin diyen. Bunu tatli ve hamur isi satan bir dukkanin tezgahinda millet alsin diye birakan dukkan sahibi batmayi hakediyor bence.

Simdi sirim gibi olmaya gidiyorum, bir bucuk dakikada.

20 Ekim, 2005 13:41, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

Hhahahahahahahaha. Adamin surat ifadesini gormek isterdim :)

 
20 Ekim, 2005 13:42, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

Bu arada kim sisko canim.

 
20 Ekim, 2005 13:46, Blogger Deniz boyle dedi...

Bak, aynen soyleydi surati: Hani en paspal kiliginla cok kokos bir dukkana girersin, orda tezgahtar bir asagilar ya seni, 'senin bu dukkanin torbasini almaya bile gucun yetmez' seklinde, iste oyle. Asagilayan degil de senin burda zaten ne isin var diyen bir bakis.

 
20 Ekim, 2005 14:58, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Ben bir ulku takvimi alayimda yaklasik 4 ay sonra okuyup 3 dakikada sirim olma teknikleri gelistireyim :)) Senin yanaklarin kat kat olduysa benimkilere ne demeli ben bilmiorum :)))

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat