Çarşamba, Ekim 12, 2005

evvveet!

Dondum yuvama. Onceliklerim biraz farkli bu gunlerde ama, soyle ki:
1) Belediye, burs kurumu, markete gitmem gerek.
2) Ev temizlenecek. Ev temizlemek derken vaktim olsa erkekler ve zavalli hijyen standartlarindan, anne evine donunce nasil da bok icinde yasadigimi farkettigimden bahsetmek isterdim ama isler beni bekliyor. Perdeler, ortuler, halilar, camlar, kapilar, yazlik, kislik...
3) Bir aydir okumadigim butun bloglar okunacak, kim ne yapmis, neler oluyor ogrenilecek.
4) Sonra baslarim tekrar yazmaya, bunlari yapmam birkac gunumu alir herhalde.

Bu arada Koray bugun evden cikarken, ne girliyorsun, her isi yavas yavas yaparsin, artik yapacak baska isin yok ki dedi de, duruma aydim. Basbaya issizim artik ben. Issiz. Allah sonumu hayretsin bakalim, ne gibi mesgaleler bulacagim acaba?

Bi de, evimi ozlemisim, koyumu ozlemisim, duzenimi ozlemisim caktirmadan.

12 Ekim, 2005 11:35, Blogger Margot boyle dedi...

Denizcim Hoşgeldin!
Şimdi işlerin çabucak bitsin diye çabuk çabuk yazıyorum : kolay gelsin, kolay gelsin, kolay gelsin :D

 
12 Ekim, 2005 13:29, Blogger zehra boyle dedi...

aramıza hoş geldin:)
issiz

 
12 Ekim, 2005 14:02, Blogger şugibi boyle dedi...

hoşgeldiiin. sen evini biz seni özledik. çabuk bitsin işler yazmaya sıra gelsin. hadi.

 
12 Ekim, 2005 14:06, Blogger mono boyle dedi...

hoşgeldin hakkaten,lassie yuvaya dönüş gibi oldu duygulandım :)

 
12 Ekim, 2005 17:42, Blogger YesilErik boyle dedi...

Hosgeldin Denizcim, ozlettin.

 
13 Ekim, 2005 09:21, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Yaparsin yaparsin.. Biz evden bir yere gitmiyoruzda yapamiyoruz ne olmuski.. :))) Bu arada hosgeldin Denizcim..

 
13 Ekim, 2005 10:03, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

hoşgeldiin:)

 
13 Ekim, 2005 10:20, Blogger Basak boyle dedi...

Vaaay birisi lezzetin izindeye iz bırakmış!!!
Merhabalar Deniz hanım. Ne var ne yoklarını yaz bakalım...


Abartmayalım lütfen bu ev işi hallerini de. Dünyada yapacak daha bir sürü şey varken bunlara zaman ayrılır mı canım.
Bizim prensibimizi önereyim, kirletme, dağıtma; temizleme, toplama.

 
13 Ekim, 2005 10:23, Blogger  boyle dedi...

biraz daha gelmeseydin yanıyodu bak o açık çek. ona göre.

 
13 Ekim, 2005 11:59, Blogger Quentins boyle dedi...

Hoşgeldin :) Yazılarını dört gözle bekliyorum :)

 
13 Ekim, 2005 17:59, Blogger Oya Kayacan boyle dedi...

E-postlarina sevindim. Annenin elma receli tarifine de bayildim. Biz bekledik seni oysa buralarda votkalamaya. Neyse evin evin guzel evin havalarin daim olsun. Tanisiriz tabii valide hanimla, neden olmasin.

 
13 Ekim, 2005 18:29, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

Hosgeldin sevgili Deniz, eh ordakilerin sana bir hayli ihtiyaci vardi :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat