Pazartesi, Ekim 31, 2005

errkeklerr

Erkekler farkli bir zaman algisina sahiptir: camasirlar asilacaksa mesela 'simdi'leri en azindan bir saat sonraya tekabul eder. Arkadaslari arayip iki bira icmeye cagirdiysa misal, sen kafani cevirene kadar o sokak kapisini cekmistir bile.

Haklarini yemeyelim, erkekler -rica edilince- ev isi yaparlar: Bilgisayarin desktop'u delirmis, bi sunlari organize eder misin dedigimizde buyuk bir beceriklilikle 'onlar' ve 'bunlar' isminde iki adet klasor acip butun desktopu o iki klasore tikistirarak...

Arada bir fikrimizi almayi ihmal etmezler, su ornekte oldugu gibi:

"hanimim yarim,
acaba ben bisikletin anahtarlarini evde unutmus olabilir miyim? olabilirim tabii de, unutmus muyum? "


Esitlikcidirler. Kendileri on bes kiloluk erzak alisverisini rahatca tasiyabildigi icin sizin de tasiyabileceginize inanirlar.

18 Kasım, 2005 15:46, Blogger Tomek boyle dedi...

Bu kısa ama provokatif yazıya bakınca, aklıma ilk olarak "bütün genellemeler yanlıştır" sözü geldi. Ama fazla da ileri gitmiyorum, çünkü blog'unuzu daha yeni yeni inceliyorum, böyle bir yazıdan yola çıkıp gereksiz yorumlara girmek doğru olmaz. Sadece şu notu düşeyim: 15 kiloyu her zaman ben taşımışımdır, bu yıllardan beri böyle, partnerime de 1 kilodan fazlasını taşıtmamışımdır. "Aferin sana" diyesiniz diye yazmıyorum, sadece böyle bozuk para gibi de harcamayın erkekleri diye söylüyorum :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat