Pazar, Ekim 02, 2005

bahtli bedevi

evden cikarken hava gunesliydi. yolda kopeklerini gezdiren birkac kisiyle selamlastik, bisiklete binmeyi yeni ogrenen 50 cm boyunda iki cocugu solladim (korkmasinlar diye yavas yavas). agaclikli yola girince kafama irice bir palamut dustu. o dakika anladim pazar gunu ise gidiyor olmaktan daha buyuk bir sakatlik cikacagini ki yagmur basladi.

ofisin penceresinden pek de duracak gibi gorunmeyen yagmura bakip kendime bir soz verdim: bir daha asla ekim'de tisortle cikmayacagim disari.

bugun enschede oynak havali ve sicaklik 15 C. ruzgar batidan 2 Bft siddetinde esiyor. gorus mesafesi 20 km, gormesini bilene.

02 Ekim, 2005 15:22, Blogger koray boyle dedi...

sayin bedevi,
yaniniza cakmak almayi unutmus oldugunuzu ve bu yuzden sigara molasi veremeyeceginizi niye yazmadiniz? koca binada sizden baska sadece evdeki bilgisayari bozulunca pazar gazetelerini okumaya gelmis saskin vittorio'nun bulundugunu da yazsaymissiniz. aha o da gitti - sana da ciao vittorio, hatta cav bella.

 
02 Ekim, 2005 15:53, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

hani pazar günü calismak zorunda olmak, yagmur filan... dokunmadi pek, nitekim sartlarimiz neredeyse esitmis. amaaa, yaninda cakmak olmamasi pek feci bir durum. üzüldüm cidden. hatta o kadar üzüldüm ki, simdi bir sigara yakacagim senin icin. sonra da deniz'i düsünecegim muhtemelen. e gelse ya artik.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat