Perşembe, Eylül 08, 2005

zambaklandım

Ruh halim için daha uygun hiç bir laf yok. Evet belki güneşten kırmızı burunlu olmuş olabilirim, annem beni scrabble oynarken madara etmiş olabilir ama çok mutluyum. Bu akşam bağbozumu festivali başlıyor Bozcaada'da. Üzüm güzeli yarışmasına yaş sınırı yüzünden katılamıyorum, bu bile kaçırmadı keyfimi. Bu klavye yine öldürüyor beni, içimden yazmak gelmiyor, kusura bakmayınız.

Not1: Sugibi, doğum günün şimdiden kutlu olsun!

Not2: Hatice sen ne kadar sabırlı bir insanmışsın? Yediklerimin resmini çekmeye çalışıyorum, onlar öyle onunde mis mşs dururken sabırla resim çekmek ne zormuş!!

Not3: Donnacım, Burgaz rakı'nın hakkını yemişiz, süpermiş. İçin, içirin.

10 Eylül, 2005 13:44, Blogger şugibi boyle dedi...

deniz çok sağol. öyle olur umarım:)
iyi tatiller size.

 
10 Eylül, 2005 21:47, Blogger Tijen boyle dedi...

aaaa.. bir yasima daha bastim.
niye diyeceksin?
daha bugün arkadaslarimdan biri bozcaada üzüm güzeli yarismasina katilamadigi için bozuldu! yasi tutmadi, yegeni ona sen olsan olsan sarap güzeli olursun demis, yegeni de ufak düstü, onu da koruk güzeli yapmazlar mi? sonra bugün adada bir dügün evine girdik, hanim kizi 'antalya'dan gelennnn' diye anons edildigi için (ona göre yarismanin en güzel kizi) dereceye girememis! ben de adadaydim da.. 16:30 vapuruyla ayrildim!
Tijen

 
11 Eylül, 2005 19:30, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Bizim icin de görün, tadin, keyfini cikarin, icin, dinlenin. Ama bilin ki, gözlerimiz yollarda.

 
13 Eylül, 2005 12:23, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

burgaz rakı süper bence de... de hade gözümüz yollarda kaldı...

 
14 Eylül, 2005 09:28, Blogger yEşiL boyle dedi...

Iyi tatiller Deniz :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat