Pazartesi, Ağustos 15, 2005

Zamanin erkek hali

Bir gun, Koray'in 'simdi asacagim camasirlari/ onu ordan kaldiracagim/ etrafi toplayacagim' dedikten sonra bir bucuk saat daha yerinde oturmasini normal karsilayabildigimde, ya da aptal fotograf makinelerine bes saat bakip da benim alisverisime sinirlenmesine alisirsam, gercekten 'olacagim'. Dunyadaki evli kadinlarin hemen hemen hepsinin ayni seylerden sikayet ettigini dusunursek umut yok gibi.

Zaman erkekler icin ayri, kadinlar icin ayri akiyor. Bazen o kadar sinirleniyorum ki bes yasimda yaptigim gibi yere yatip havayi tekmelemek ve bogurmek istiyorum. Sonra Koray pizza ismarliyor, gelip opuyor beni, vazgeciyorum.

15 Ağustos, 2005 15:26, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Zaten hep boyle olur...

 
15 Ağustos, 2005 16:00, Blogger şugibi boyle dedi...

hahha. aynen işte. bazen düşünüyorum; onu yeterince sevmesem katil olurmuydum aceba?

 
16 Ağustos, 2005 13:57, Blogger şugibi boyle dedi...

sahika kedi olabilir der.
-ekmek ister misin
-olabilir
-biraz daha yemek koyıyım mi tabağına
-olabilir
-çay veriyim mi
-olabilir

sevgimin katil olmama engel olamayacağını hissettiğim için olabilir demeyi yasakladım kediye. mümkün diye cevap veriyor son zamanlarda. bir de fark etmez var. cay mı kahve mi. fark etmez. sonra çay yapar getirirsin kahve olsaydı keşke der. bok iç derim ben de.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat