Cuma, Ağustos 26, 2005

simdi

once gozlugu cikarip cantanin icine, sonra tisortu de cikarayim. gunesin altinda yatarken uyusmusum biraz, bir gerineyim iyice. hah simdi yavas yavas yuru; sicakmis ha kumlar da, keske suya daha yakin yere ataydik havluyu. daha alti yedi adim var yandi ayaklar oy oyy! su soguk mu ne? yok iyiymis, ohh ayaklarimin alti serinledi. her adimda sirayla bilekler, dizlerim, bacaklarim, ehahah! durma durma hadi atla!

disaridan gelen sesler kesildi, dalga sesi geliyor biraz. suyun altindayken isik cok guzel. bence iki kulac daha giderim suyun altinda. nefes verelim biraz. su yosunlarin uzerinden de geceyim sonra cikicam su uzerine. bir anda disaridaki sesler geri geldiler ama bu kez daha az, kiyidan biraz uzagim ya ondandir. gozlerim ve burnum yaniyor biraz tuzdan.

ben biraz aciga gidicem gelir misin?

26 Ağustos, 2005 14:43, Blogger Deniz boyle dedi...

Yok yok, ben iyyim boyle, sen yuz. Ben simdi oole malak gibi yatip gok yuzune bakacagim, mavi maviymis, nefesimi dinleyecegim, belki hala takla atip atamadigimi denerim.

Sonra da kiyiya cikip kururken bir sigara icecegim tuzlu tuzlu. Midyeci gecerse kac tane alayim?

Tatilim, gel artik, bak helak olduk burada.

 
26 Ağustos, 2005 16:07, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

hadi gidin artik siz.
tatili hakedenler listesinin en basinda isminiz. buralara bile ugramayin hatta. sefanizi sürün, keyfinize bakin. biriktirin bol bol anilari, koyun onlari bir torbaya getirin buralara, ayni torbadan cikmasini umdugumuz special edition "efe" esliginde anlatin sonra bize. biz de yine gitmis kadar olalim.

 
26 Ağustos, 2005 16:29, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Siz isteyin ben size "Efe"leriniz bittiginde gonderirim.

 
26 Ağustos, 2005 21:14, Blogger Deniz boyle dedi...

@merakli, o deniz ben degilim!

 
30 Ağustos, 2005 06:56, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Savundugunuz tez sizin olsun efendim, bize yiyip ictiklerinizi anlatiniz lütfen!!! ;)

 
30 Ağustos, 2005 12:31, Blogger beton boyle dedi...

hey; Deniz tekrar dalsana.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat