Salı, Ağustos 30, 2005

Master of Science

Usage: often capitalized M&S

1 : the recipient of a master's degree that usually signifies that the recipient has passed an integrated course of study in one or more of the sciences and sometimes has completed a thesis involving research and that typically requires two years of work beyond a bachelor's degree

2 : the degree making one a master of science -- abbreviation MS, MSc

Merriam Webster boyle diyor. Biz kisaca 'masallah' diyoruz :)

30 Ağustos, 2005 12:50, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Biz de gururdan hindi gibi kabariyoruz, seviniyoruz, aglagiz ya, gözlerimiz doluyor, ah bee diyoruz, orada olmak vardi!

 
30 Ağustos, 2005 13:12, Blogger N. Emrah AYDINONAT boyle dedi...

Ben de gurulandım buradan, nedense. Çok kutlu olsun. Başarılarının devamını diliyorum.

Şunu da hatırlatmak isterim: Zamanın geçtiğini alınan derecelerle hesaplayan biri olmaya başladım yavaş yavaş. Deniz bir yaşına daha girmiş oldu böylece. Eğer bundan sonra Doktora falan yapayım demezse Koray'la benim gibi gibi yaşlanmaz. :o)

 
30 Ağustos, 2005 14:39, Blogger Engin boyle dedi...

biz de kisaca 'masallah' diyoruz.

Engin & Josine

 
30 Ağustos, 2005 14:56, Blogger quentins boyle dedi...

TEBRİKLER :)

 
30 Ağustos, 2005 15:40, Blogger YesilErik boyle dedi...

Eyooo, tebrikleeeeeer!!!!

 
30 Ağustos, 2005 17:57, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

tebrikler :) simdi kus gibisindir

 
31 Ağustos, 2005 08:46, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Bravo Denizcim tebrikler...

 
31 Ağustos, 2005 10:01, Blogger  boyle dedi...

geçmiş olsun deriz biz kısaca.

 
31 Ağustos, 2005 11:01, Blogger hsiao ch'u boyle dedi...

oleyyyy!
Darısı başıma mirim, ne diyeyim!
(Gerçi benimki uzmanlık amma daha bunun
MRCP, MRCPsych, PhD, Board certification u var, var oğlu var...:(..)
Görüşmek üzere efenim

 
31 Ağustos, 2005 13:01, Blogger D boyle dedi...

Helal olsun! Bu işi de bitirdin Denizcim afferin sana.

 
31 Ağustos, 2005 14:00, Blogger SuGibi boyle dedi...

tebrik eder başarılarının devamını dileriz.( biz dediğim ben ve ben)

 
31 Ağustos, 2005 14:44, Blogger hatice boyle dedi...

Tebrikler Deniz, senin adına çok sevindim.

 
31 Ağustos, 2005 15:03, Blogger ezero boyle dedi...

tebrik ederim. bu başarıyı hakettin sen. harikasın:)

 
01 Eylül, 2005 15:29, Blogger hayatiharley boyle dedi...

sevgili Deniz
yaşamdaki bu aşamalar birer kilometre taşı sadece... insan varmadan önce rüyalarına giriyor canı çıkıyor... vardıktan sonra da geriye dönüp bakmıyor bile
tüm kilometre taşlarını keyifle sollaman dileğiyle

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat