Perşembe, Ağustos 11, 2005

Komedi Dans Uclusu

Az evvel TRT INT'de Tolga Han, Coskun Evcim ve Komedi Dans Uclusunu izledim. Komedi Dans Uclusu'nu izlemeyi ozlemisim, bunca yildan sonra anira anira guldum. O kudurukluklari, sacmaliklarini izlemek baya baya eglenceli, belki internette bulabilirim baska seylerini.

Onlar o sacma seyleri yaparken 'geri zekali sevgilim benim' diye bir arabesk sarki caldi, sesini Mahmut Tuncer'e benzettim, olur da bu sarkinin kime ait oldugunu biliyorsaniz, noolur soyleyin, arsivimin en degerli parcasi olacak eger bulursam.

Ha bir de izlerken aklima geldi, biyik bir zamanlar ne kadar normal birseydi, ne oldu biyiga? Babamin ben on yasima gelene kadar kocamaan bir devrimci biyigi vardi, iki parmak eninde, bir karis genisliginde. Zaten su hayata biyik biraksin diye gelmis bir insan babam, yuzunu goren ne demek istedigim anlar. Sonra ne olduysa oldu, kimsenin (arabeskciler falan haric) kalmadi biyigi. Iyi de oldu, tiksinc birsey bence ama neden, nasil oldu diye merak ettim birden.

Dun gece on bir saat uyudum, artik harekete gecip ev temizleyim, okula gideyim, kutuphaneden guzel guzel kitaplar alayim kendsime, haftanin klaninda canimin istedigi gibi kitap okumak istiyorum.

11 Ağustos, 2005 13:06, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Hey hey hey, Deniz'im de yüzmüs yüzmüs, kuyrugunu kopartmaya sadece 19 güncük kalmis! Biliyorum ki güzel haber gelecek, biz de bunu sen tatile kacmadan islatmanin yolunu arayacagiz. Yok yok, bulacagiz!

 
12 Ağustos, 2005 11:49, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

ahu tuğba nuri alço falan deyince yaşar alptekin geldi aklıma nedense... dolma gibi sarılmış esrarlar yerlere yayılarak çekilir falan... lambada vardı bi de... ıyyyk!

 
12 Ağustos, 2005 17:03, Blogger Deniz boyle dedi...

O degil de, hakkinda ileri geri konustugumuzu gorurse bacaklarimizi kiracak bu bir, Hulusi Kentmen biyigi biraksaydi belki de hyat super olurdu bu da ikiii:)

 
16 Ağustos, 2005 10:51, Blogger Margot boyle dedi...

Gözün aydın şimdiden! Artık hafiflemiş olarak ayaklarını şöyle uzatıp istediğin kitabı sıfır vicdan azabı ama bol keyifle okuyabilirsin, ne mutlu sana!

Komedi Dans Üçlüsü'nü unutmuştuk ne güzel ? :-))

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat