Çarşamba, Ağustos 31, 2005

Kiymakafa

Bugun ben kiyma kafayim. Saatlerce kofte yogurdum, kizarttim, pisirdim, dondurucuyu son milimine kadar doldurdum ki Koray benim lmadigim haftalarda yemek yapmakla ugrasmasin.

Sonra da dusundum, bu adam benim olmadigim yillar boyunca da yalniz yasiyor, kendi yemeklerini kendi yapiyordu diye. Ben boyle sanki o hic bisi beceremezmis, ac kalacakmis gibi yemekler pisirerek dusunceli biri mi oluyorum, yoksa kendi alanini korumak isteyen biri mi? Adamlarla evlenirken kendi islerini kendileri yapar halde oluyorlar, o yasa kadar pislikten veya acliktan olmuyorlar en azindan.

Evliligin ya da birlikte yasamanin ne garip dinamikleri var ki, artik Koray'in aklina aksam yemegine ne pisirsem gibi bir sey gelmezken ben de artik aa sunun kullanma kilavuzuna bakayim ya da su vergi iadesi isiyle ben ugrasayim demiyorum bile. Bu is bolumu normal midir? Mesela kirk yil sonra ben de annem gibi kilavuz okuma ozurlu mu olacagim yanimda bu isi yapacak birinin olduguna guvenerek? Sevmedim bunu. Cok dusunuyorum belki de.

Bu arada TRT Int izlemeyenler cok sey kaciriyor su anda, Ozbekistan'in kurulus yildonumu torenleri var, Ozbek popunun en nadide parcalarini dinliyorum bunlari yazarken.

31 Ağustos, 2005 17:14, Blogger Deniz boyle dedi...

Insanin kendi yazisina yorum yazmasi cok normal degil ama duramiyorum: Ben az evvel Tetris muzigi esliginde dans eden Ozbek kizlar gordum.

Artik daha tuhaf hic bisi goremem herhalde bin yil tv izlesem.

 
31 Ağustos, 2005 18:45, Blogger YesilErik boyle dedi...

Bir de rastlarsan azerbaycan dilinde SoapOpera tavsiye ederim, pek bi ormantik, sey pardon, romantik oluyor.

 
31 Ağustos, 2005 20:55, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

:) hihihi guldum yorumu okurken gene guldum, hayirli kandiller canim. Bana da aynisi olmustu babam ve ablamla bir umreye giderken sanki annem buzdolabina soguk su icin sise bile koyamazmis gibi dusunup bir ton siseyle doldurmustum dolabi, hatta dolapta kardeslerimin kiyafetlerinin yerlerini belirtmek icin hani dagilinca toplamasi kolay olsun onlara diye pastel boyayla yazi yazmistim; pantolonlar, sortlar bodyler diye :)

 
31 Ağustos, 2005 22:53, Blogger Gün boyle dedi...

Bende her bir yerlere gittiğimde emek verip yemek yapıp bırakıyordum, ya geldiğimde bozulmuş oluyor ya da dondurulmuşlara dokunulmamış, sebebini sorduğumda ise sen yokken canım bir şey yemek istemiyor oluyor ama evde bol bol kebapçı, pizzacı fişleri buluyorum :)

Artık hiç kendimi kasmıyorum :)

 
01 Eylül, 2005 17:10, Blogger Deniz boyle dedi...

Elif, Hazirim haziriim! En korkuncunu bekliyorum! Ama cok da haksizlik bu sen neler bulursun NYda simdi?

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat