Perşembe, Ağustos 25, 2005

Deniz- the Great Procrastinatior

Yirmi dakikalik kici kirik presentasyon elime yapisti, bir turlu hazirlanamiyorum. Bir saattir kendi yazdigim seylere aval aval bakiyorum, sanki hic birini ben yazmamamisim, baska birinin fikirlerini aa oyle mi diye okuyormusum gibi. Yine bu salak halimle cumartesi ve pazar gununu Koray'a zehir ederek son anda bitiririm herhalde. Su anda elimde sekiz adet hazirlanmis slide, bes dakikalik konusma var. Iyimser olarak bakarsam ucte biri bitti yani:) Napayim boyleyim ben kardesim, son dakika olmadan yaratici olamiyorum.

Beni toparlamasi icin Vera'ya guveniyordum ki, az evvel gelirken Prag'dan aldigi biralari getirecegini, dogum gunu kutlamasi yapmamiz gerketigini soyledi. Super! Insanin Rus bir arkadasi olmasinin tek kotu yani Ruslarin vakt i kerahet diye birseyden haberdar olmamasi. Sabah kahvaltisinda dahi icebilme yetenekleri var ya, ne yapalim el mahkum, ayak uyduracagiz artik:)Bugune bugun 23 yasindayim, bu kutlamaya degen birsey bu biir, tek sayi dogumgunlerini cok severim (tek sayili yaslarim daha guzel geciyor gibi geliyor hep, 17imde universiteyi kazandim, 19umda Koray'la tanistim, 21'imde evlendim, guzel seyler hep tekli yillarda oldu) bu ikiii, hava 15 derece ve yagmur sakir sakir yagiyor, icip isinmak gerek bu da uuccc. Cok zorlarsam baska bahaneler de bulurum ama bugunluk bu kadar yeter.

25 Ağustos, 2005 15:31, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Canim Denizcim herzaman tekli yaslarin mutlulugu ile gecsin gunlerin dilegi ile iyiki dogmusun :))

 
25 Ağustos, 2005 16:19, Blogger YesilErik boyle dedi...

Caniiiim, dogum gunun cok cok cok kutlu olsun!!!

 
26 Ağustos, 2005 02:41, Blogger oky boyle dedi...

aa tek sayı mucizesi!
mutlu yıllar.

 
26 Ağustos, 2005 08:15, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

Allah yeni yasinda mutluluk huzur ve saglik versin sevgili Deniz :)

 
26 Ağustos, 2005 09:01, Blogger Quentins boyle dedi...

Nice mutlu senelere :)Herşey gönlünce olsun!

Yalnız 23 yaşında olduğunu okuyunca çookkk şaşırdım! Ben seni hep 30'una yakın zannediyordum (sanırım evli olduğun için...)

 
26 Ağustos, 2005 10:12, Blogger Margot boyle dedi...

İyi ki doğdun ,iyi ki doğdun , Mutlu yllar senaaaa :-)

 
26 Ağustos, 2005 11:45, Blogger mono boyle dedi...

happy birfday :)

 
26 Ağustos, 2005 14:40, Blogger Deniz boyle dedi...

Keh keh keh, tesekkur ederim herkeslere:)

Hayatiharley beycigim, canim babacim,kendine pay hic de cikarmiyorsun:)beni siz var ettiniz, nedir yani kromozomlarin yarisi senin:))

 
26 Ağustos, 2005 16:00, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

:)))
vallahi de bildim, billahi de bildim!
hayatiharley kesin Deniz'in babasidir dedim! Hürmetler efendim...

 
28 Ağustos, 2005 15:06, Blogger uzaktan boyle dedi...

dogumgunun kutlu olsun deniz...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat