Salı, Ağustos 02, 2005

Bir gunluk tatil...

Arka planda Tony Pony mucizesini anlatan tell sell kanali, deterjan kokulu evimde, portakalli cayimi iciyorum. Aylardan beri istesem de yapacagim, yetisecegim, beni bekleyen is yok, utu ve yemekten baska.

Sabahin korunde kostur kostur temizlik, ardindan pazar, hala yapmam gereken seyler olsa da zihnim bir gunluk okul tatilinde bugun. Danisman efendiyle yarin neleri duzeltmem gerektigini konusacagiz, insallah bir aksilik cikmazsa savunma tarihini resmi olarak belirleyecegiz. Sonra bir daha, taa agustosun sonuna kadar nefes alamayacagim ama olsun, dedim ya bugun sacimdan ayak parmaklarima kadar huzurluyum, yarin oglenden sonra akibetimi ogrenene kadar da boyle gider bu.

Bugun oglenleyin sef bicaklariyla oynadim tatli dilli ve geveze bir adamin dukkaninda. Her bir tanesi kucuk bir servet degerindeydi ama harika bicaklardi, solaklari dusunerek tasarlamislar sanki. Adamla Jamie Oliver ve Nigella'yi cekistirdik, bir de tv ascisi olmanin nasil bir sey oldugunu anlatti bana, rtv oosttaki programindan bahsetti.

TV demisken, yeni eglencemizi de anlatmam lazim, televizyonumuza bir seyler oldu, normalde almadigimiz kanallari almaya basladik. VH1 Classics mesela, oturup butun aksam korkunc kliplere bakiyoruz Koray'la. Her an 80leri suursuz bir cocuk olarak gecirdigim icin dua ediyorum. O giysileri, o sarkilari model olarak alan insanlarin normal olamayacagi asikar. Ablam ve Korayin tuhafliklarini biraz daha anlayisla karsilamaya karar verdim bunun uzerine.

Ha bir de bugunku kutuphane ziyaretimde keyfime keyif ekleyen bir sey daha oldu: Jonathan Coe'nin yeni kitabi gelmis! Hemmen atladim uzerine, hem tadini cikara cikara okumak istiyorum, hem merak ediyorum, hem de gelecek haftalarda okumaya vaktim olmayacagini bildigim icin hizla okumam lazim diyorum. Ay, cok zor bir durum bu, vah bana vah vah bana...

Bir guncuk surecek bile olsa, 'normal' halimi ozlemisim. Sucluluk duymadan, keyfim icin kitap okumayi da.

02 Ağustos, 2005 16:16, Blogger koray boyle dedi...

ee aksama gelirken bir sise rose farz olmus belli ki :)

soyle seyler hatirliyorum:

- ya ben gecemiycem bu toefl'dan!
- ielts'e girmek istemiyorum
- okulu birakicam (x100)
- yok hayatta yetismez bu tez!
- okulu birakicam, tez mez de yazmak istemiyorum (x100)
- bitmeyecek bu! (x100)
- bitecek sanki (~3-4)
- seneye devam etsem? (x100)
- yazamiyorum (x100)
- okulu birakicam (x100)
- kabul edilmeyecek (x50 -cunku bunun icin yeterli vakit yoktu)

- ohh huzurluyum (x1)

listenin nadide elemanin kiymetini bilmek lazim :)

 
02 Ağustos, 2005 16:22, Blogger Deniz boyle dedi...

Dereyi gormeden pacalari sivamayalim, ben sadece endise etmekten yoruldum, yoksa endiseler bakidir, yarin belki de adam ekimde gel sen en iyisi diyecektir, uzerinde savunma tarihimin oldugu imzali kagidi alana kadar soylenmeye devam edecegim elbette.

 
02 Ağustos, 2005 16:40, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

özendim... huzur istiyorum ben de ühühh

 
02 Ağustos, 2005 19:57, Blogger YesilErik boyle dedi...

Ohhh ne guzel, senin icin sevindim Deniz. Darisi basima. Huzur bulma konusunda yani.

 
16 Ağustos, 2005 10:46, Blogger Margot boyle dedi...

Deniz Tekrar Merhaba,
Ben yokken neler olmuş diye teker teker geziyorum komşuları. Bu arada kitap çok ilgimi çekti, edineceğim. Yalnız sanırım bir devam olayı var bu kitapta, acaba bir öncekini(The Rotters' Club ) okuyup sonra mı buna geçmeli ?

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat