Pazartesi, Ağustos 08, 2005

Annem sabahleyin mailinde sicaklardan rehavet icindesin galiba, gunlerdir yazmiyorsun demis saka gibi. Rehavette degilim, acelem var sadece. 'Sicaklar' kismina hic girmek istemiyorum, sadece havanin gunduz 14 derece, gece 7-8 derece civarinda seyrettigini, kislik giysilerin vitrine ciktigini ve cumartesi gunu ciddi ciddi alici gozle baktigimi soylesem yeter.

Danismanim tezimi okumus, pacavraya cevirmis, bir ton duzeltme yapmami isteyerek bir hafta sonrasina (yani bu carsambaya) gun verdi. Zaten bu carsamba da yesil isik yakmazsa (yakalayin yesil isigi!) mezun olamiyorum bu somester, hersey sonbahara kaliyor. Ay artik oyle biktim ki, daralamayacagim, gerekiyorsa oyle olsun! Yine de bu butun haftasonunda tez kabusu gormeme, bu sabah kicina neft yagi surulmus essek gibi calismama engel olmadi, o kadar da genis degilim.

Hayatimda baska hic bir sey yok, evi temizlemeyi, yemek pisirmeyi ve benzeri hareketleri carsamba gunune kadar biraktim, sacma sapan islerle ugrasiyorum. Icimde hep bir aglama hissi, ne olacaksa olsun da artik ayni sayfalari yine okumak zorunda kalmayayim.

08 Ağustos, 2005 16:41, Blogger Quentins boyle dedi...

Ya yazık sana hırpalama kendini bu kadar. Aslında senin şu anda içinde bulunduğun ruh halini o kadar iyi anlıyorum ki. Geçen sene bu dönemlerde ben de aynen bu durumdaydım. Ama sonra atlatınca kendimi niye bu kadar yıpratmışım diye düşüneceksin. Kolay gelsin!

 
08 Ağustos, 2005 16:53, Blogger Deniz boyle dedi...

Yok canim, hirpalamiyorum kendimi, kabul ettim durumu, ben bu iki gun elimden geleni yapayim da kalani olmuyosa bari ben en iyisini yaptim diyebileyim, degil mi?

Sadece cok motivasyon oldurucu birsey, daha evvel yazdiklarini bozmak, yeniden yazmak, cok acik oldugunu sandigin hususlari tekrar aciklamak falan.

Yoksa eminim hepiniz calisirken, is hayatinda benim karsilastigimin bin beter buyugu sorunlari goruyorsunuzdur. Bu is uzadikca baydi sadece. Neyse bakalim, nedir, en fazla bu ay sonuna kadar hepsi bitecek, ama sag olasiniz beni dusundugunuz icin:)

 
09 Ağustos, 2005 00:04, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

Canim Allah yardimcin olsun, umarim butun bunlarin arkasindan cok guzel haberler cikar da sen de rahat rahat gelirsin kavusursun IStanbul'a.

 
09 Ağustos, 2005 08:31, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Deniz su adami benim icinbir dovsene sahsen seni bu kadar yordugu icin dovesim geldi.

 
09 Ağustos, 2005 12:05, Blogger  boyle dedi...

deniz dayan biraz. son bikere hagayret, okadar. sonrası düzlük. bi de rahatlatır mı bilmiyorum ama, ben yüksek tezimi verirken, 3 gün içinde teslim etmezsem bisonraki döneme kalacağımı öğrenmiştim. daha ortada yazılı bir satır yoktu.

 
09 Ağustos, 2005 23:43, Blogger AppleBite boyle dedi...

bir forum:
"hayatta yapmadan ölmem dediğiniz şeyler nelerdir?"

yanıt:
adam gibi bi tez yazmak.. şööle eşi benzeri olmayan bi uslupla, pek el değmemiş bi konuda, o konuyu tamamen kapsayacak, o konu akıllara geldiinde bulunacak tek kaynak olacak...

hythloday - 6/14/2002 01:41

:)

 
10 Ağustos, 2005 11:10, Blogger  boyle dedi...

ee, ben bunu yaptım daha önce. şimdi ölmem mi gerekiyor?

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat