Cumartesi, Temmuz 30, 2005

termos

termodinamigin ikinci yasasi diyor ki 'rakilar isinir, kofteler sogur'. termos da mustesna degil ama sabah demlenmis cayini ogleden sonra sicak icmeye yariyor eksik olmasin.

termos deyince eskiden yolda olmak gelirdi aklima; tren olsun, deniz hanim'la gittigimiz uzun uzun yollar olsun (nasil cekti canim) hep bir termos bize eslik ediyordu, muhtevasi sicak veya soguk. simdilerde ise işe termos goturuyorum cunku epeyce bir suredir ofisimde calisamiyorum gidip ofisin cay-kahve hizmetinden faydalanayim -zaten kahveyi de biraktim eskiye kiyasla. simdi termos deyince aklima kapasitans geliyor, kacak akim geliyor, bilek agrisi geliyor, otur otur pideye donmus kic geliyor. termostan bir bardak sicak cay alinca da aklima uzun uzun kahvalti yapip aylakca bes kilo gazete okumak geliyor ama ona daha var galiba.

"en iyi is haftasonu calismadigin ve sana istedigin tatili saglayan istir"
(buraya yazdim ki ileride unutursam gelip hatirlayayim)

30 Temmuz, 2005 17:13, Blogger Deniz boyle dedi...

Sayfalarca normalde asla ilgilenmeyecegin kunular hakkinda okuma istemeyen, aklinda sadece deniz borulcesi, dalgalar ayagima sipir sipir gelsin gibi seyler dusunurken senden AB sosyal politikalari da boyle olmali falan gibi lalar sarfetmeni beklemeyen, rutin ve bir miktar maas getiren (para kazanmak istiyorum ben artik, birazcik da olsa)is dunyanin en kral isidir bence.

Bu baglamda, tez biter bitmez uretim bandi isi aramaya basliyorum. Biterse tabii koduumun seyi.

 
30 Temmuz, 2005 17:22, Blogger ilber boyle dedi...

termonun üçüncü yasası:
ocağı hergün temizlemezsen leş gibi olur./bulaşığı yıkamazsan dağ gibi olur/
*
üretim bandı işinden dediler ki,sesimiz uzaktan hoş mu geliyor.
kıpraşma ve zevk almaya bak.

 
30 Temmuz, 2005 19:22, Blogger YesilErik boyle dedi...

Termonun ilk yasasi: Diger kosullar sabit tutularak, icilen rakilar ve yenilen kofteler popo ve gobekte yag seklinde toplanir. uhu uhu uhuuuu :( ay ay, termodinamik de bilirmisiz :P

Gene ayni sekilde Denizcim, senin kafa patlatmalarinin da hepsi tezinde yazicik olacak. Yaziciklar sayfacik, sayfaciklar da teeeez.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat