Pazartesi, Temmuz 04, 2005

Sipidik terlik fobisi

Sadece bende mi var yoksa herkes sipidik terliklerle toplum icine cikmaktan utaniyor mu? Sabahtan beri etrafta dolasmami minimuma indirdim, kahve cay almaya cikmadim, sadece tuvalete gitmek icin kalktim masadan. Ben adim attikca koridor boyunca dizilmis odada calisan herkes o sesleri dinliyor saniyorum, utaniyorum. Ne bok yemeye giydiysem bunlari.

Zaten hava da iyice bozdu, firtina var disarda. Eve gitmek, uyumak, ev temizlemek istiyorum.

05 Temmuz, 2005 10:41, Blogger gwen boyle dedi...

Benim de şıpıdık terliğe dair ciddi çekincelerim var.Hayır hayır, utanç falan değil.Dikkatsiz insanlar...Tarlada yürür gibi yürümeleri sonucu şıpıdık terlik giymiş ayaklarınız da dahil herşeyi bir anda düzleyebiliyorlar...

 
05 Temmuz, 2005 10:54, Blogger Deniz boyle dedi...

Ben sipir sipir yuruyup de milletin dikkatini dagitmaktan utaniyorum. Tabii sacma bir cekince bu, insanlardonla geliyor ise burada, benimkisi Turkiye'den kalma bir aliskanlik.

Etrafta insan gormuyorum ki, ayagima basilma ihtimali olsun, yok oyle bir sorun simdilik.

 
05 Temmuz, 2005 22:02, Blogger YesilErik boyle dedi...

Bi de takir tukur topuklularla yuruyememe durumu vardir ya. Benzer.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat