Pazartesi, Temmuz 04, 2005

seni gerizekali

Sen misin havayi guzel sanip keten pantalon falan giyen, disarida tufan cikti simdi. Yagmur deli gibi, belki gecer de cikabilirim disari. Fare gibi islanip seffaf hale gelmis pantalonla millete maskara olmanin alemi yok. Bu gun yalan bir gun oldu yine, aksama eksili kofte yapayim bari. Hosgeldin temmuz ayi, Hollanda'ya.

04 Temmuz, 2005 15:47, Blogger Basak boyle dedi...

İstanbul da sırılsıklam. Dün akşam şimşek şöleni vardı gökte. Sabahki şölen biraz fazlaca gürültüydü.
Ekşili Köfte mi dedin? Hani şu içli köftenin dış malzemesinden yuvarlak toplar yapılıyor, içine nohut ve didilmiş et parçaları konuluyor ve salçalı, naneli, ekşili sos ekleniyor, o mu? Annem de yapar ondan, bayağı emek harcanan bir yemektir o, kolay gelsin...E afiyet de olsun...

 
04 Temmuz, 2005 15:58, Blogger Deniz boyle dedi...

Ay yok Basak bende oyle hal oyle oyuncakli seyleri yapacka, Bu bildigin kucucuk koftelerin (ki bu arkadaslar da hazir sekilde dondurucuda bekliyorlar) limonlu, yumurata sarili terbiyeli corbada pisemesiyle olab eksili kofte. Yapilmasi onbes dakika suruyor yani. Nerde bende o vakit, hele bu gunlerde:)

 
04 Temmuz, 2005 16:55, Blogger koray boyle dedi...

keten gomlegimle izinizden geliyorum majesteleri!
eksili kofte super fikirmis ama, hizla isimi bitirip eve kacmak istedim simdi

 
05 Temmuz, 2005 14:14, Blogger Basak boyle dedi...

Ben de şaşırmıştım hele, vaay be, demiştim, uğraşıya bak, vakte bak, emeğe bak, demiştim. Olsun ama o da güzel bak, afiyet olsun. Gerçi bu arada, ben etle arası hiç iyi olmayan ve yavaş yavaş uzaklaşan birisiyim; biraz zorunluluktan yer durumdayım. Listede etli şeyleri sona bıraktım farkettiysen...Ben bir gün bahsettiğim şekilde yapılan ekşili köfteyi, anneme (bulabilirsem tabii annemi, çook uzaklardalar) yaptırır, fotoğrafını çeker siteme koyarım...Yemiş gibi olur musunuz ama bilmiyorum, hehe...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat