Pazar, Temmuz 17, 2005

oy oy oy oy!

'Liseli beyaz corap' diye arama yapan ve buraya gelen Istanbullu kardese cok ayip diyorum oncelikle, olmaz olsun boyle arama.

'Acilmamis kiz resimleri' diye arama yapan Azeri okura da nasil yani diyorum, gazi kacmamis kola gibi bisi mi bu? Hem bu kelimelerle sen nasil geldin buraya a kardes, bir daha ugrarsan bir zahmet aciklar misin?

17 Temmuz, 2005 17:44, Blogger hayalperisi boyle dedi...

deniz sanirim benim asagida biraktigim yoruma dikkat etmedin yemek bloglarindan baslayan bir sobelemede seni sobeledim

sorular benim blogta daha detayli ve isin nasil basladigini dilekce isimli blogtan alabilirsin

kendine iyi bak

 
20 Temmuz, 2005 12:43, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

Hahahaha cok guldum ya :) TOBE TOBE

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat