Pazartesi, Temmuz 25, 2005

Nerdesiniz ulan sayin Enschedeliler?

Nedir bu? Butun sehir bu hafta itibariyle terkedilmis vaziyette. Sabahleyin okula yururken farkettim ki agustosun ortasina kadar firin, manav, kasap, eczane, anahtarci, fizyoterapist, balikci tatilde. Biraz daha yurudum, koyumuzun yegane ghettosu Twekkeleweg bombos, butun Turkler izine gitmis, otoparklarda tek bir araba yok, sadece sokagin ortasinda bir kanepede oturan adam hala orada.

Olan azicik insan da tasiniyor olmali ki etrafta sahipsiz ev esyalari var bir suru. Kanepeler, ocaklar, dolaplar vs...Etraf hep sessizdi zaten ama artik sinir bozacak kadar sessiz. Koca sosyoloji katinda ise bir sekreter, bir stajyer ve bir ben varim. Koridorda inler ve cinlerle birlikte mac yapabiliriz yani.

Demem odur ki, olur da tatile cikarsaniz, etrafta kirmizi derili, turuncu sortlu, sarisin, pembe polo yaka tshirtli bir ton sarhos, ogurur gibi sesler cikaran adam gorurseniz, sasirmayin, kizmayin. Onlar bizim adamlar. Naapsinlar hayatlarinda bizim gibi her gun servis, ikram ihtimam ve gunes gormuyorlar. Kendi hallerine birakin, biralarini patatlarini bol tutun, geldiklerinde mutlu mutlu anlatsinlar bize, boyle guzeldi soyle iyiydi diye.

25 Temmuz, 2005 11:44, Blogger koray boyle dedi...

dusunun antalya'da mutlu bir hollandali diyorum ben size :)
dimag orseleyici bu sarkiyi yapan da yayinlayan da sucludur nezdimde, dunya ahiret yakanizdayim! dunya'da useniyorum yalniz bu aralar, ahirette bakariz artik...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat