Çarşamba, Temmuz 13, 2005

Musteri velinimetimiz...

StatCounter arama kelimelerim genelde cok ilginc olmuyor. Hem blogumu okuyan insanlar genelde tanidigim kisiler, bir Bursa'li kim oldugunu bilmedigim duzenli okuyucum var, bir de Adanali o kadar. Normalde 'Enschede' ve 'Hollanda'da okumak' turunden kelimeler, film isimleri ve bir takim markalar ile ulasiyorlar bloguma.

Az evvel bir baktim ki, Almanya'dan bir arkadas Canerden Haber Istiyorum diyerek buraya ulasmis. Alti sayfa aradiktan sonra buraya kadar geldigi icin tebrik ediyorum kendisini ve hemmen diyorum, musteri velinimettir ne de olsa:

Caner iyi.

13 Temmuz, 2005 14:51, Blogger koray boyle dedi...

ahahahahaha! dagildim gulerken, tum ciddiyetims sarsildi laboratuar camiasinda!

 
13 Temmuz, 2005 14:59, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Sen dua et Caneri sormuslar :) "Bana incikci ne yapar"la ulasmis adam. Anlamiyorumki incikci boncukcu yazdim diye kasap muamelesi neden goruyorum :))

 
13 Temmuz, 2005 15:00, Blogger Deniz boyle dedi...

Caneri ikna edebilirsek belki o merakli arkadasa sahsen aciklama yapar tabii, bir sormak gerek.

Ben de gorunce burnuma yesil cay kacti. Tam oldu yani.

 
14 Temmuz, 2005 09:38, Blogger Margot boyle dedi...

Hhahahahha !:-)))
Allah müstehakınızı versin!

 
14 Temmuz, 2005 15:35, Blogger doli incapax boyle dedi...

Statcounter'daki verilere çok güvenmeyin; Ankara'dan yapıldığından emin olduğum girişler "Konya,Niğde,Türkiye" diye görünüyor. Niğde eyaleti var ya burda:D İstanbul'dan yapılan bir giriş de İzmir görünüyor. Statik IP kullanılan girişler bunlar, yani hatalı bilgi olduğundan eminim...
Google konusunda sanırım AluminyumFolyo ve ben daha talihsiziz, dayanamayıp ben de yazmıştım bunu, arayanlar tırnak, artı falan kullanmayı akıl edemediğinden alaksız şeylerle giriyorlar bloglarımıza. "ayıp", "sexy kürt kızları", "alooo", "ahh", "bakkal", "güldürücü espriler" sadece ilk aklıma gelenler:))

 
14 Temmuz, 2005 23:21, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

:) beni de guldurdu Allah yardim etsin :)))

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat