Cuma, Temmuz 15, 2005

Kadinlik halleri

'Kadinlar' ile ilgili sinir oldugum ne kadar sey varsa hepsini tek tek yapmaya basladigimi farkettim bugun korkuyla. Aha bu kadinlar'daki tirnak isareti bile buna delalet. Allah bilir yakinda saclarimi sariya da boyatirim ben.

Kendime tiksintim gecer mi acaba? Belki de kadin olmak ve yetiskinlik- sorumluluk halleri birbirine cok gecmis oldugu icin bu kadar rahatsiz oluyorum.

Tatsiz, cok tatsiz. Yirmili yaslarin basi hep boyle neydim ne olabilirim, ne yapacagim ile geciyorsa, ben mumkunse hemen kirklarin ortalarinda bir yere atlamak istiyorum.

15 Temmuz, 2005 13:30, Blogger koray boyle dedi...

sen sariya boyatirsan ben de turuncu yaparim (kirmizi miydi yoksa?)

 
15 Temmuz, 2005 15:51, Blogger YesilErik boyle dedi...

Mesela toplasip birlikte tuvalete sefer etme halleri benim de en sinir oldugum kadinsal aktivitelerin basinda gelirdi. Ama ben de tuvalet yolunu tutan o surunun bir parcasiyim artik. Niye bilmiyorum.

 
16 Temmuz, 2005 08:20, Blogger mono boyle dedi...

ben 20'li yaşların başlarını ortalarını feda ettim de umarım 30'larına geldiğinde iç huzurunu buluyodur insan...

 
16 Temmuz, 2005 13:23, Blogger gwen boyle dedi...

önümüzdeki günlerde 20li yaşlarını yarısına gelecek bir kadın olarak deşet diyorum ki : SAÇLARINI SARIYA BOYATACAKSIN. :( kısa bir zaman öncesine kadar her ne kadar pembe bir kafayla gezmiş olsam da "yaşım aldı başını gitti.böyle papağan gibi gezmek olmaz" mantığıyla saçlarımı sarıya boyattım bir anlık ahval ve dalalet ile :(

 
16 Temmuz, 2005 20:45, Blogger hayalperisi boyle dedi...

komsu olmak kolaymi benim tarafimdan sobelendin denizcim haberin ola benim bloga ugrarsan sorulari alirsin

kendine iyi bak kocaman öpüyorum

 
17 Temmuz, 2005 13:48, Blogger Deniz boyle dedi...

Yok yok, sari sac bir metafor burada. Istersen sari sac omlasin da selulit kremi kullanmak olsun, hep beraber tuvalate gitmek olsun, kocasinin/sevgilisinin ne is yaptigini, ne marka araba kullandigini sormak olsun. O tur seyler iste.

 
18 Temmuz, 2005 11:17, Blogger şugibi boyle dedi...

30 yaşıma gireceğim 1,5 ay kadar sonra. bi gelişme yok şimdilik. saçlarımı kestireceğim ama. daha genç göstersin diye.

 
18 Temmuz, 2005 15:28, Blogger Margot boyle dedi...

buluyor ,buluyor..
iç huzurunu yani:-)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat