Salı, Temmuz 05, 2005

"i don't feel like"

hayatimda gordugum en acayip -ve bence durust- erteleme haberini aldim bugun. rutin yapilan seminerli toplantilarimizdan biri iptal edildi. gerekcesi de semineri verecek olanin havasinda olmamasi. alabildigine bir uzuv denkligi, bir trampet calma hali var ortamda.
neyse canim yalan soylemekten iyidir...

"Dear all PhD's,
There is NO PhD-meeting today, AA doesn't feel like it.
Thx BB"

05 Temmuz, 2005 13:30, Blogger Deniz boyle dedi...

Óha diyorum, niye Hollandali degilim diyorum bir de. Ben de isterdim boyle her seyim her bir yanima denk olsun, bitirmek zorunda olmayayim okulu, tiksinmeyeyim hayattan.

 
05 Temmuz, 2005 14:24, Blogger Basak boyle dedi...

Deniz, ben de blogumda okul hayatımla ilgili şeyler yazabilmek isterdim ama ne kendimin ne de başkalarının canını sıkmak isterim. İnan bana "oha" denilecek durumlarla (anlattığın kadarıyla biliyorum) karşılaşmamışsın ve umarım karşılaşmazsın ve hatta karşılaşamazsın bile diyebilirim... Ankara hukuk benim hayatımı yedi bitirdi. Benim fotoğrafla ilgili çalışmalarımın amacı da hukuk dışında bir şeyler yaparak hayatımı kazanabilmek, sıkıntılardan uzaklaşabilmek. Ne diyeyim ya, adamlar dürüstmüş be! Sıkma canını, her şey bitiyoor, geçip gidiyoor....Haydi bakalım hay hay...

 
06 Temmuz, 2005 11:21, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

uzuv denkliğine koptum:))) ben de o rahatlıkta olmak istiyorum yaa...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat