Cuma, Temmuz 08, 2005

bunu hic dusunmemistim?

asagidaki taleplerim yerine getirilmezse elimdeki sandvici bir daha goremezsiniz!

1. insanlarin dusunmedikleri/dusunemedikleri seyleri dusunsunler/dusunebilsinler diye para odedikleri insanlara "bunu hic dusunmemistim" demeleri yasaklansin

2. ise giderken yagmurda islanan insanlara o gun az calisma sansi taninsin. o sans zaten taninmissa o insanlar akillarini baslarina devsirip az calissinlar

3. temmuz temmuzlugunu bilsin. ne bu boyle durmadan yagmur, yeter artik.

4. uzaydan misafirlerimiz gelse bu ne bicim yermis diyecekler. azicik ceki duzen verelim kendimize; sacma sapan taleplerde bulunmayalim.

5. teorik limiti 26 olan sey 500 olcum sonunda dahi 62 cikarak beni burada 62'den yapilma tavsana dondurmesin.

08 Temmuz, 2005 11:18, Blogger Deniz boyle dedi...

O bunu hic dusunmemistim'in bir sonraki adimi da var: aaa sen o zaman onlara sunlara bi bakiver, oyle de bir chapter ekleyelim/ makale yazalim.

Gak guk, isim gucum, teslim tarihim diyecek olsan da dinlemezler. Yine soyluyorum: Danismanin iyisi kaka, kotusu boktur.

 
08 Temmuz, 2005 14:20, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Denizcim senin tatiline daha cok mu var? Hayir bir an evvel gelsin cunku sende danismanini bicaklamaya ramak kaldi havasi sezinliyorum. Bilmem yanlismiyim?

 
08 Temmuz, 2005 14:33, Blogger Deniz boyle dedi...

Koyubeyazim canim, kendi sahsi danismanima degil genel olarak danismanlarin hepsine gicigim var. Nasil calisan herkes patronlardan nefret eder, aynen oyle. Korkulacak bisi yok yani. Benimki tatilde zaten, bir ay daha olmayacak ortalikta, onun cani tehlikede degil, hem benimki allah icin iyi biri, cok talepkar olsa da:)

Tatile ne yazik ki cooook var daha, ondan evvel mezun olmam gerek, aksilik olmazsa 2 eylul'de Istanbuldayiz.

 
11 Temmuz, 2005 15:34, Blogger YesilErik boyle dedi...

Ben de 1 numaradaki bahsedilen kisi danisman mi diyecektim, cok akilliyimdir :P Sonra Deniz'in yorumunu okuyunca guzelce bi tasdik edildim. Yaziktir efenim, onlar da bi cesit insan neticede...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat