Perşembe, Temmuz 28, 2005

buhar har har har hr rr

boyle ekolu bir buhar var havada. nem falan degil artik; kolunu kipirdatsan havanin da kolunun etrafinda kimiildadigini gorebiliyorsun, jole gibi.

dun duvar kagitlarinda bir kabarma hasil oldu. megerse bu nemdenmis: su an ciy noktasi 21 dereceymis baktim. bu da demektir ki sicakligi henuz 20'li derecelere varmamis duvarlarimizin uzerinde su yogusacak, duvarlar bu suyla 'islandikca' kagitlari da portleyecek.

şebnem çiy demekmis bu arada (şeb-nem).

muhabiriniz koray gavur tenasul uzvundan bildirdi (nemli lan!)

29 Temmuz, 2005 11:10, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

"gavur tenasül uzvu" ha! hahaahahaa! gülmekten üzülemedim halinize...

 
29 Temmuz, 2005 12:43, Blogger koray boyle dedi...

valla cok acayip sayin folyo, hollanda'da yagmur duasina cikmak istedik o radde.

 
30 Temmuz, 2005 13:08, Blogger ilber boyle dedi...

koray bi ara şey demiştin galiba
arama için yazı yazmak lazım.
yazdın mı?
çünkü iclal aydının email adresi,adalet ağaoğlunun email adresi,ilber ortaylının email adresi gibi aramalar sanırım istenen sonucu vermiyor.
çünkü bana geliyo bu adamlar.

 
30 Temmuz, 2005 16:25, Blogger koray boyle dedi...

yazmadim hala (tembelim) ama yazmak istiyorum. arama motorlari nedir, nasil calisirlar ve nasil kullanilirlar; boole operatorleri nasil kullanilir; sessiz benzesmesi/yumusamasi, unlu dusmesi gibi faktorlere niye ve nasil dikkat edilir hepsini yazicam kararliyim ama azimli degilim bu aralar. insallah tez vakitte

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat