Perşembe, Temmuz 07, 2005

Bugun neler ogrendik?

Bugun aklima esti, tezimi ilk defa bastan sona okudum. Ne faydali bir is yapmisim meger: 'Public' ve 'pubic' kelimeleri arasinda bu kadar az fark olmasi ve benim typo kralicesi olmam cok korkunc sonuclar dogurabilirdi eger okumasaydim, onu ogrendim. Butun juriye rezil olmak var isin ucunda. Aman diyeyim, ben ettim, siz etmeyin.

11 Temmuz, 2005 15:35, Blogger YesilErik boyle dedi...

Yaa Denizcim, sen hakkaten cok komik bi kizsin yaaaa :)))) Nasil guldum. Allah iyiligini versin e mi.

 
11 Temmuz, 2005 15:53, Blogger Deniz boyle dedi...

Vallahi Allah iyiligimi verdi de okudum. Bu halde baska bir insan goreydi nasil rezil olacagimi dusunmek bile istemiyorum. Bundan sonra tovbe tovbe. Hatta baska kotu anlamlari olabilecek typolar varsa da haberdar olmak isterim, ne de olsa ana dilim degil ingilizce, akim derken bokum demis olmayayim.

 
12 Temmuz, 2005 14:34, Blogger Margot boyle dedi...

Yani Deniz sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün :-))

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat