Pazartesi, Haziran 06, 2005

yara

Haftasonu hic planladigim gibi gecmedi, iyi de oldu. Cumartesi sabahinin korunde kalkip pazara gittik Korayla birlikte, alisveris yaptik, eve gelip yemek yaptim, azicik ev temizledim -yalan temizlik bu, soyle bir yer silmek, dolap kapilarini silmek falan- Hollanda ne kadar fakir konulu 300 sayfalik bir raporu okumaya basladim ki, Koray ve Caner geldiler.

Gunler iyice uzadigi icin hepimizde bir kayma oldugu asikar, once bir sure Berlin'deki Turk gunu goruntulerine bakarak bira ictik. Sonra saat yedi bucuk gibi uzun zamandir yapmadigimiz raki balik olaylarina girmek uzere masanin basina gectik, oturduk gulup eglenip icmeye basladik...basladik ki duramadik galiba, masadan kalktigimizda hava aydinlanmis, saatler bes bucugu gosteriyordu. Saat altiya dogru yattim en sonunda.

Haliyle dun butun gunumuz yalan oldu, birkac saat sonra kalkip normal bir gune devam etmeye calistim ama ne mumkun. Koray kesin yaslandi zaten, butun gun sadece kahvalti etmek ve aksamustu yemek yemek icin kalkti, kalan tum zamani yine uyuyarak gecirdi. Ben de annemin gonderdigi dergileri okudum saatlerce, televizyona baktim, aksamin normal bir saati olmasini ve uyumayi bekledim. Dergi okurken yine tarihe gececek bir sakarlik yaptim, sayfayi cevirirken dudagimi kagit ile keserek. Evet soylemenize gerek yok, aptalim, biliyorum. Simdi konusurken aciyor o kesik. Sonra o normal saatler geldi, saat on bucukta falan hava kararmaya basladi ki uykum kacti, delirdim artik. En guclu uyaricidan daha ayiltici, hic birsey yapmadigin bir pazar aksaminda tezi dusunmek. Iceri gittim, midem tas gibi, pismanlik dolu, yorgun ama uyuyamayan bir sekilde BBC de sitma hakkinda bir belgesel izledim. Iyi ki daha ilginc birsey yoktu, onun sayesinde uyudum.

Simdi evde yemek yok, hava kapali, soyle bir temizik daha yapsam iyi olacak, camasirlar yikanmayi bekliyor, tezim yazilmayi bekliyor, ben hala uyumak istiyorum. Dudagimdaki yara aciyor, annemi ozledim.

06 Haziran, 2005 12:10, Blogger SuGibi boyle dedi...

Simdi evde yemek yok,- taze fasülye var bizde, hem de hatasız, bize buyrun yemeğe.

hava kapali,- burada açık ama bana bi yararı yok, ofise tıkıldım, çalışıyorum (blog okuyorum)

soyle bir temizik daha yapsam iyi olacak,- evet mutfak dolaplarım silinecek hala.

camasirlar yikanmayi bekliyor,- renklileri yıkadım, beyazlar bekliyor.

tezim yazilmayi bekliyor,- yazılacak tezim bile yok, tembel bir insanım, üniversiteyi zor bitirdim

ben hala uyumak istiyorum. -bende

Dudagimdaki yara aciyor, - elimi kestim soğan doğrarken, acıyor-

annemi ozledim- ben de (kendi annemi tabi)

 
06 Haziran, 2005 12:37, Blogger simiole paris carnet boyle dedi...

deniz. yalan olmus bir gunun ardindan calismaya hemen baslamak gerekirken baslayamamak pismanligini cok iyi dile getirmissin (ben de trt spikerleri gibi konusuyorum basima gunes gecti) ama raki balik icin deger bence.

 
06 Haziran, 2005 15:22, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Su gibinin blogunda az evvel klonlanmadan bahsetmisken, senin yazini okuyup "bizde taze fasulye var, gel hadi" dicekken, yorumlarda Su taze fasulye var demis. Yok yok bu kadar tesaduf yeter artik. Ben sanirim aklimi yitiriyorum. Su, yarinada mantarli tavuk, obur gunde etli patates var. Lutfen aynilarini yapmadigini soyle bana :))

 
06 Haziran, 2005 15:24, Blogger SuGibi boyle dedi...

koyubeyaz sen de bana puding yapmadığını söyle lütfen:)))

 
06 Haziran, 2005 15:29, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Yemin ediyorum aksam buzdolobinin fotosunu cekip koyucam. Karamelli puding varrrr...... ciyakkk...

 
06 Haziran, 2005 15:32, Blogger Deniz boyle dedi...

Saka degil mi bu, en son saat bir bucukta (bura ssatiyle) bilgisayarin basindan kalktim (henuz iki yorum vardi o an) ve mutfaga gidip yemek yaptim. Zeytinyagli fasulye, mantar sote, kalan sutu degerlendirmek icin sakizli muhallebi.
Biz bu gidisle altiliyi da tuttururuz bir araya gelip.

 
06 Haziran, 2005 15:41, Blogger SuGibi boyle dedi...

çok güldüm ben. sanırım taze fasülye mevsimi gelmiş toptan:))

loto devretmiş. hem 3 trilyonmuş ikramiye. tutturalım mümkünse. portmanto almak istiyorum da.

 
06 Haziran, 2005 15:54, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Bende bugun marongoza telfon acip sordum. Kesin lotoyu tutturmamiz lazim Su. Yoksa istedigimiz portmanto hayal olucak. fiyati duyduktan sonra ormani satin almicam portmanto istiyorum dedim. Adam arazi satiyor sanki. Delirmis millet. Yemin ederim olmassa buyuk cop posetlerinden alip iclerine doldurucam. Tocada arayip dursun ayakkabisinin tekini. Yetti artik..

 
06 Haziran, 2005 15:55, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

"marongoza teflon" demek istemedim aslinda :) marongoz nedir ya :)) marongoz = moron gibi olmus.. Haketmisti ama.

 
06 Haziran, 2005 16:17, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Bugun tesaduflen zinciri yasiyorum. Arabada Bulutsuzluk Ozleminin Bagdat Cafe'sini dinledim. Icimden dusundum acaba Bagdat Caddesindeki bir cafedenmi bahsediyor? Kendi kendime cevap verdim yok onlarin bagdat Caddesine gidicek yapilari yok baska bir sey herhalde. Arabadan indim ofise geldim gazeteyi actim ve bu "http://www.sabah.com.tr/gny/gny101-20050606-200.html" haberle karsilastim. Ustune Su'nun yemekleri, pes diyorum bugunluk.

 
06 Haziran, 2005 23:16, Blogger dilek boyle dedi...

bu template hos olmus Deniz!

 
07 Haziran, 2005 07:57, Blogger MERTCAN boyle dedi...

Demekki dün taze fasulye günüymüş, bizim evde de akşam yemeğinde taze fasulye vardı.
Bu gün ne yemeği yaptınız acaba? Bakalım yine tutacak mı diye merak ediyorum.

 
07 Haziran, 2005 07:59, Blogger MERTCAN boyle dedi...

Yorum yazmakta acele etmişim , akşam bizde de puding vardı. Bunda bir iş var, ben iyice şüphelenmeye başladım.

 
07 Haziran, 2005 08:29, Blogger D boyle dedi...

Deniz blogun ne güzel görünüyor çok hoşuma gitti. Yemek, temizlik bilmemne hallolur merak etme.

 
07 Haziran, 2005 09:29, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Yorum kisminda saydim 6 kere taze fasulye adi gecmis. Google da falan arayan olursa kesin buraya dusucek :)) Ve templete cok guzel olmus.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat