Cuma, Haziran 03, 2005

trallallaa trallaalalaaa

Bir turlu vaktimi toplarlayamiyorum, yazmak istediklerime sira gelmiyor. Halbuki niyetim bugunlerde dinlediklerim ve okuduklarimdan bahsetmekti, vaktim yok uzun uzun yazacak. Iste haberler:

Korayin danismaniyla toplantisi sonucunda gelecek sene martin sonuna kadar burada olacagimiz ortaya cikti. Son anda bir puruz cikmazsa tabii, agustos sonunda tezimi verdikten sonra Hollandaca ogrenecek, is arayacak yedi koca ay olacak onumde. Gecen seferki uzatma haberinden cok daha sevincle karsiladim bunu, bir miktar da olsa kesinlik geldi ne de olsa hayatimiza. Acikcasi ne kadar sikayet etsem de Enschede'den ayrilmaya da hazir degilim galiba. Bunu bugun sehirde dolasirken iyice farkettim ki seviyorum ben burayi.

Veragul ile bulustum bugun, kurabiyeler yapip goturdum ona, cay icip moda dergilerine bakip tezi hakkinda konustuk. Sonra da sehirde dolasmaya ciktik birazcik, gunes gozluklerini deneyip eglendik, etraftaki cirkin giyimli sisman kadinlara bakip gevezelik ettik (hani moda ve zevk polisiyiz ya, o bakimdan) sonra da eve geldim.

Dun gece iyice dagittigi icin Koray kanepede uyuyor su anda, ben de butun gun hic birsey yapmadigim icin calismaya baslayacagim birazdan. Butun haftasonu yagmur yagacak, zaten ikimiz de calisacagiz, ancak alis veris yapmaya cikarim artik evden. Zevk nve nese dolu bir haftasonu bizi bekliyor yani, aman ne hos, ne hos.

03 Haziran, 2005 23:46, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

Bazi seylerin kesinlesmis olmasina cok sevindim canim daha rahat davranabilirsin boylece. INSALLAH tezini hayirlisiyla verirsin de diger planlarina da vakit ayirirsin boylece. MASALLAH guzel bir gun gecirmissin :) Yagmur disarda yagiyor nasilsa, sen icerdeki nesenize bak :) Allah agiz tadinizi bozmasin.

 
05 Haziran, 2005 03:10, Blogger hayalperisi boyle dedi...

hepiniz hainler cetesi kurdunuz bugün hangi blogu acsam yemek konusu yemek resmi bakin yapmayin insaf edin yalvariyom yaaaaa disim agriyor ne olur

bu arada uzatma isine sevindim insallah hakkinizda hayirlisi olur hep mutlu kalman dilegimle ;)

ama su hainler cetesine haince planlarim var haberiniz olsun :))

 
06 Haziran, 2005 19:08, Blogger YesilErik boyle dedi...

Hadi hayirlisi olsun Denizcim.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat