Çarşamba, Haziran 08, 2005

Muzayede

Korayin kontratinin uzadigini ogrenir ogrenmez aklima bu sonbaharda da Turkiye'ye gidebilecegimiz gelmisti. Super! Yalniz soyle bir sorun var, bunu ogrendigimden beri -bir haftadir yani- her gun orada kalmayi dusundugum sureyi biraz arttiriyorum. Ilk olarak sadece ablamin dugununden evvel giderim, dugunden birkac gun sonra donerim diyordum, simdi bir bucuk ay kalsam ne olur ki sanki diye dusunmeye basladim.Olmaz ki boyle, benim de isim gucum (yani is arama sorumlulugum) kocam falan var. Bu gidisle sadece Koray donecek Hollanda'ya:) Evet bu sabah uyandigimda 'bes hafta cok uzun degil, vakit orada hemen geciyor iyisi mi eylul basinda gideyim, ekimin ilk haftasi donerim' diyordum. Yok mu arttiran?

08 Haziran, 2005 10:44, Blogger Deniz boyle dedi...

Mertcan sen beni milyarder sandin galiba? Bileti simdiden alicam ki ucuza gelsin, o biletleri degistirmek mumkun degil hem, bir aldin pir aldin:)Oun icin bilmem lazim ne zaman gidip gelecegimi.

 
08 Haziran, 2005 10:53, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

5 hafta iyidir :))) Sen ona gore al biletini... bence tabi.

 
08 Haziran, 2005 13:25, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

1 hafta: gelmenle gitmen bir olur, degmez zaten.
2 hafta: tam, oh be geldim iste derken, valizini toplamak zorunda kaliyorsun, yok, i-ih, o da olmaz.
3 hafta: bir hafta dügüne gilince iki hafta etkisi yapiyor. o da olmuyor be.
4 hafta ve üzeri kabulümüzdür. Tek sartla: yazmayi birakmayacaksin!

 
08 Haziran, 2005 15:02, Blogger koray boyle dedi...

koray o vakitlerde muhtemelen kicinin yerini bilemez hale gelmis olacagi icin namumkun boyle haftalarca bir tatil. iki hafta olsa oper basima koyarim ki o bile cok zor. ama deniz hanim elbette gezsin tozsun ohhh. ben de artik masayi falan kemiririm, dosemeleri tirtiklarim, tezin draft baskilarindan tost yaparim n'apalim...

 
08 Haziran, 2005 16:48, Blogger YesilErik boyle dedi...

5 hafta ideal. Hem sonra is bulunca tatil yapamayacaksin, oyle dusun. Vriiiin, vriiinnnnnn!! (Hic gaz vermem)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat