Perşembe, Haziran 16, 2005

Mobius Dick

Hani bazi kitaplar vardir bitmemesini isteyerek okursunuz; dun gece oyle bir kitabi bitirdim. Kutuphanede raslanti eseri karsima cikti, her zamanki gibi. Kitaplari kapaklarina bakarak secen cinsinden oldugum icin ilgimi cekti, attim cantama.

Mobius Dick, ic ice gecmis bir suru hikayeyi, goreceliligi, bir yerde ve her yerde olmayi anlatiyor, pek meshur kislerin de adi geciyor romanda. Yazar bir teorik fizik doktoru oldugu icin kuantum fizigine ve bilim tarihine pek cok gonderme var, evde el altinda fizikciniz yoksa (var benim, sansliyim ben) bir sozluk, olmadi sozluk ise yarayabilir.

Kitabin son iki sayfasinda gercek, gorecelilik ve deger hakkinda cok hos bir bolum var, dun onu okumak iyi geldi bana. Uzun zamandir boyle heyecanlandiran bir kitap okumamistim.

16 Haziran, 2005 12:30, Blogger ilber boyle dedi...

email adresi olsa oraya yollayacaktım.
çoğunlukla deniz'in yazılarını görüyorduk,koray'ı da okumuş olduk-vesilesi nahoş olsa da.
tanımıyorum hiçbirinizi,tuhaf bir bağımlılık yaratıyor.

 
16 Haziran, 2005 13:52, Blogger Deniz boyle dedi...

Sorma sekerim terbiyesizlik kabalik aldi basini yurudu, oradaki yorumlar silinmis, onlar da olsa ne tuhaf ve kaypak bir arguman oldugunu gorecektin. Beyefendi kendisinin nasil sacmaladigini salim kafayla okuyunca farketti de sildi herhalde. Neyse, begenme mudurleri her yerde var zaten, burada olmamasi tuhafti belki de.

 
16 Haziran, 2005 16:02, Blogger YesilErik boyle dedi...

Ben de ambalaja cok fit bir insanim ya. Bir seyin goruntusu hosuma gitsin, herhangi bir urun, hemen onu tercih ediyorum. Sonuc her zaman ic acici olmasa da.. Kapagi hosuma giti diye cantama attim demissin ya. Cok iyi anliyorum :)

 
16 Haziran, 2005 22:42, Blogger hayalperisi boyle dedi...

deniz yazacam ama blog denetleme ve düzenleme kurulundan onay bekliyorum ok simdi izinsiz yazdim diye beni kursuna dizerler belki .....!!!!!!!!!!!

 
18 Haziran, 2005 09:43, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

Ben yokken neler olmus boyle, anladigim kadariyla konuyla ilgili daha fazla konusmak istemiyorsun, o yuzden kitaba gelelim, guzel secim :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat