Salı, Haziran 07, 2005

Ilaciniz benim - Su ve Koyubeyaz icin:

Dunku (6Haziran tarihli) Ulku Takvimi'nin arka sayfasindan:

"Ilaciniz benim. Ben taze fasulyeyim. Karacigerinizi, kalp ve bobreklerinizi guclendiririm. Hem besleyiciyim, hem de ilac gibi bir sebzeyim. Sizleri seker hastaligindan korurum. Seker hastalarina, albumini olanlara iyi gelirim. Romatizmaniz, mafsal iltihabiniz varsa, pisirme suyunu birkac defa degistirdikten sonra beni yiyebilirsiniz"

Bulasiklari yikadiktan sonra gordum. Bundan sonra her 6 Haziranin 'Dunya Taze Fasulye Gunu' olarak kutlanmasini oneriyorum.

07 Haziran, 2005 09:29, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Haftalik menulerimizi dagitalim birbirimize, bundan sonra herkes ayni yemegi yapsin :))

 
07 Haziran, 2005 09:57, Blogger şugibi boyle dedi...

mantarlı tavuk
pilav
patates-biber-kabak-patlican kızartması domates sosuyla.
meyve olarak elma, kiraz, yeşil erik ve malta eriği
tatlı olarak fırında sütlaç üstüne dondurma.
ortaya semiz otlu yoğurt ve salata.

yemekten sonra mutlaka çay ve bisküvi. bir saat kadar sonra da sadece sütten yapılmış neskafe ve vişneli browni ve/veya kurabiye.

(ohaa di mi. nasıl şişmanladığımı anlıyomusunuz şimdi)
(donna kızma bana, kedi yüzünden hep)

 
07 Haziran, 2005 10:11, Blogger Deniz boyle dedi...

Su cugum bunlari Koray gormesin, ben resmen ac birakiyormusum adami. Bu kadar sey bizim evde uc gunde yeniyor nerdeyse:)

 
07 Haziran, 2005 10:15, Blogger şugibi boyle dedi...

koraya not: biz normal değiliz, kedi askerde çok zayıfladığı için onu şişmanlatmaya çalışıyorum. kendim bizzat zaten obezim.

 
07 Haziran, 2005 13:43, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Son parafraga katiliyorum..

 
07 Haziran, 2005 16:20, Blogger Quentins boyle dedi...

Ne güzel olmuş, renk gelmiş bloguna Deniz.Şu tepeye resim koyma işini nasıl yapıyorsunuz???

 
07 Haziran, 2005 16:27, Blogger Deniz boyle dedi...

Quentinscim, Koray bakti o islere, sanirim bir flikr accountu gerekiyor, resmi oraya koyuyorsun, ordan da bir sekilde aktariyorsun falan filan. Istersen sorayim bu aksam?

 
07 Haziran, 2005 16:53, Blogger dreambyduru boyle dedi...

suuu bu kadar yemeği ne ara yapıyorsun yaaa...biz de akşam tek çeşit varsa süper seviniyoruz...o yüzden pirik de zayıf...ben de çay+bisküvi+cips+dondurma v.b. zararlı şeyleri çok seviom o yüzden obezim...

 
08 Haziran, 2005 09:04, Blogger şugibi boyle dedi...

pirik hani kedi baskete gitti, ben yemek yaptım diye özetlediğim süre var ya. işte o 5-6 saat. bir kaç tencere yemek, kek, puding, sütlaç, kurabiye falan yapılabiliyor o sürede.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat