Perşembe, Haziran 30, 2005

Bu yaz...

Gumusluk'un tabak gibi Temmuz mehtabini...
Cunda'da papalinayi, domates seftaliyi...
Festivali, Acikhava'nin onunde kozlenmis misiri...
Nevizade'ye soyle bir cikip bir ton arkadas gormeyi...
Selen'le cok uzun, cook sicak bir gunde ayni koltuktan hic kalkmayarak karpuz yiyip sinematurk izlemeyi...
Babamin balkonundaki 'hosluk'lari...

Yine kaciriyorum. An itibariyle Enschede gri ve serin, yapacak cok is var, yuzustu birakilmis vaziyetteyim.
Sabah cali'yi okudum, uzerine ipod ibnelik yapip Groove Armada- my friend'i reva gordu bana, arkadaslarla gecirilen guzel bir yaza ne kadar uzak oldugumu farkettim bir kere daha. Bari butun bunlara degiyor olsa...

30 Haziran, 2005 13:31, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Simdi giderayak ne kadar teselli edebilirim seni bilmiyorum. Ama sabret diyorum sadece, sabret. Az kaldi.

 
30 Haziran, 2005 14:05, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Deniz sana ne desemde avutsam inan bilemiyorum. Birseyler yapabilmek ve seni mutlu etmek isterdim.

 
30 Haziran, 2005 14:25, Blogger şugibi boyle dedi...

denizcim bi de şu açıdan bak. ben burda sabah 9 akşam 6 oturuyorum. halbuki bu sürede neler neler yapabilirdim. değer mi hayatımızı bir masa başında kıçımız yavru ağzı renkli koltuğa yapışık şekilde geçirmeye? değmez tabi. o kadar kısacık ki zaten.

hadi kalk. sen istanbul'a... ben de evime gideyim. olacağı buydu.

 
30 Haziran, 2005 14:36, Blogger Deniz boyle dedi...

Ablacim, Donnacim, Koyubeyazcim, sagolun, varolun. Bir an cok daralmistim, oyle yazilar cikti. Su gibi hakli, nerede olursam olayim calismam gerek, yani sizlanmanin soylenmenin anlami yok. Hem iyi bisi yapiyorum ben,ilim irfan candir, canandir, hem de euro bazinda milyoner cocuklari olmadigimiza gore calismaktan baska care yok bu hayatta. hem de eylul'e az kaldi. Bir pms durumu sanirim, dunya batiyor bana bugun.

 
02 Temmuz, 2005 00:46, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

Allah sonuna kadar en guzeliyle gitmeyi nasib etsin, ilerde hatirlayacagin tatli hatiralar ve buyuk artilarla dolu bir sayfaya yazi yaziyor olman dilegiyle.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat