Çarşamba, Haziran 01, 2005

acaba?

Sovyetler Birligi dagildiginda Kremlinolojist denilen, sadece Kremlinde olan bitenleri bilen ve yorumlayan insanlar issiz kalmisti. Sen git, bir omur ver bir konuya, calis, kitaplar yaz, sonra dunya degissin, olacak is mi?

Simdi diyorum bizim turuncular bugun referandumda hayir diyecek, eh anayasanin uzerine bir bardak soguk su icebiliriz demektir bu. (Teesuflerimi bildiriyorum ayrica, yuzlerce sayfa okudum bu konu hakkinda, dallama fransizlar bir kalemde sildi emeklerimi) Acaba baska neler olacak? Yanlis bir is mi yaptim bu yollara girerek? Avrupa Birligini falan birakip simit sarayi mi acsam Enschede illerinde? Is yapar mi?

01 Haziran, 2005 10:53, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Kesin is yapar simit sarayi Deniz. Bizimkiler ayni isi Bielefeld'de yapmayi koydular akillarina. Hollandalilar Avrupa Anayasasina hayir diyebilirler belki, ama simi sarayina asla!

 
01 Haziran, 2005 11:03, Blogger MERTCAN boyle dedi...

İnanıyorum ki Avrupa Birliği bizim ( ayni Türkiye)tam üye olma sürecimizde Birlikte diye bir şey kalmayacak, bu çok iddialı bir söz oldu.
Ama bizim üyelik sürecinin çok uzun olacağını düşündüğüm için , bu süre zarfında Birliğin sadece ekonomik işbirliğini sağlayan bir platform ( üst birlik ) haline dönüşeceğini zannediyorum. Avrupa'nın ekonomik birliktelik dışında, siyasi ve askeri bir bütünleşmeye gitmesi tarihsel sürece aykırı gibi geliyor. Bilinen tarihin hiçbir döneminde Avrupa'da böyle bir Birlik kurulmuş değil. Tabi bu benim fikrim , ama son gelişmeler biraz bu fikri güçlendirmiyor mu?
Ayrıca simit sarayı iyi fikir. Ama simitle Türk'ü özdeşleştirmeden , orjinal bir şeyler yapılırsa çok iyi olur, muhakkak. Ben iyi iş çıkaracağınız düşünüyorum. Hadi bakalım hayırlısı.

 
01 Haziran, 2005 11:16, Blogger Deniz boyle dedi...

Donnacigim canim, annenler beni acaba cirak olarak alirlar mi simit firinina? Vallahi cok cok calisirim, hic sikayet etmem, para da istemem, yeter ki isi ogreneyim. Sonra bana da bayilik verirler belki, Enschede olmazsa Almelo olsun, orda daha cok Turk var.

Mercan beycigim, AB hakkindaki goruslerinizi cok cok isabetli buluyorum, her ne kadar gonlum baska bir turlu birligi hayal etse de. Yok yok, tabii ki bir sey olmaz bu toplulugua ama yine de uzucu iste. Ha bir de, sizi de bizim master programina alalim, madem ilgilisizniz bu konuyla, ne dersiniz?:)

 
01 Haziran, 2005 13:48, Blogger MERTCAN boyle dedi...

İltifatınız için tşk. ederim. Ancak benim söylediklerim , bana ait değil. Sağdan soldan okuduğum veya dinlediğim.
Fakülteden bir arkadaşım yıllar önce ( 10 yıl önce ) Avrupa Birliği ve Türkiye üst başlığında vergi mevzuatını kendisine tez konusu olarak seçmişti.Bizde ona 6 nolu direktif adını takmıştık.Aradan yıllar geçti,
inş. bir gün 6 nolu direktifle ilgili engin bilgisi işine yarayacak, bekliyoruz. Ama o,geçen bu süre zarfında ümidini kaybetti sanırım. Çünkü artık 6 nolu direktiften hiç bahsetmiyor.Yani en azından bana bahsetmiyor.
Çalışmalarının ona en önemli katkısı (karşılaştırma ve analiz için gerektiğinden) Türk Vergi mevzuatını yalayıp yutması oldu. İyi de oldu aslında , çünkü bu gün itibari ile , yuttuğu konularla ilgili yaptığı işten fazlası ile memnun. Amma çok konuştum.
Hülasa ümit ederim, Avrupa Birliğinin akibeti ne olursa olsun , gelecekte Siz hayatınızdan memnun olursunuz.

 
01 Haziran, 2005 14:57, Blogger D boyle dedi...

Evet deniz evet. Simit işine girelim. Böyle sürdürülebilir bilmemne, kapasite artırımı filan bırakalım bunları. Bir işe yarayalım hakkaten.

 
01 Haziran, 2005 21:03, Blogger McIstanbul boyle dedi...

ne yazık ki, hayatta hiç bir şey kontrolümüzde değil... hadi, kötümser olmayalım, çok az şey kontrolümüzde diyelim... ama yılma bence deniz, yola devam...simitçilik seni mutlu etmez sonra bak, demedi deme...:))

 
05 Haziran, 2005 15:00, Blogger yEşiL boyle dedi...

Simit Evi projesi cok zamandir arkadaslarla 'ticarete atilmak lazim - böyle olmayacak bu is' dedigimiz zamanlarda bizi bir kac saat düsündürüyor. Söyle olsa, böyle olsa derken bekliyoruz birilerini gerceklestirmesini bu olayi, ki o zamanda 'aaa.. kaptilar bizim düsünceyi' diyebilmek icin ;) Cok ii olur Deniz ve Donna.. Cok gec kaldi aslinda. Bayii olamayiz ama gönüllü calisir reklam yapariz ;)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat