Çarşamba, Haziran 01, 2005

acaba?

Sovyetler Birligi dagildiginda Kremlinolojist denilen, sadece Kremlinde olan bitenleri bilen ve yorumlayan insanlar issiz kalmisti. Sen git, bir omur ver bir konuya, calis, kitaplar yaz, sonra dunya degissin, olacak is mi?

Simdi diyorum bizim turuncular bugun referandumda hayir diyecek, eh anayasanin uzerine bir bardak soguk su icebiliriz demektir bu. (Teesuflerimi bildiriyorum ayrica, yuzlerce sayfa okudum bu konu hakkinda, dallama fransizlar bir kalemde sildi emeklerimi) Acaba baska neler olacak? Yanlis bir is mi yaptim bu yollara girerek? Avrupa Birligini falan birakip simit sarayi mi acsam Enschede illerinde? Is yapar mi?

01 Haziran, 2005 10:53, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Kesin is yapar simit sarayi Deniz. Bizimkiler ayni isi Bielefeld'de yapmayi koydular akillarina. Hollandalilar Avrupa Anayasasina hayir diyebilirler belki, ama simi sarayina asla!

 
01 Haziran, 2005 11:16, Blogger Deniz boyle dedi...

Donnacigim canim, annenler beni acaba cirak olarak alirlar mi simit firinina? Vallahi cok cok calisirim, hic sikayet etmem, para da istemem, yeter ki isi ogreneyim. Sonra bana da bayilik verirler belki, Enschede olmazsa Almelo olsun, orda daha cok Turk var.

Mercan beycigim, AB hakkindaki goruslerinizi cok cok isabetli buluyorum, her ne kadar gonlum baska bir turlu birligi hayal etse de. Yok yok, tabii ki bir sey olmaz bu toplulugua ama yine de uzucu iste. Ha bir de, sizi de bizim master programina alalim, madem ilgilisizniz bu konuyla, ne dersiniz?:)

 
05 Haziran, 2005 15:00, Blogger yEşiL boyle dedi...

Simit Evi projesi cok zamandir arkadaslarla 'ticarete atilmak lazim - böyle olmayacak bu is' dedigimiz zamanlarda bizi bir kac saat düsündürüyor. Söyle olsa, böyle olsa derken bekliyoruz birilerini gerceklestirmesini bu olayi, ki o zamanda 'aaa.. kaptilar bizim düsünceyi' diyebilmek icin ;) Cok ii olur Deniz ve Donna.. Cok gec kaldi aslinda. Bayii olamayiz ama gönüllü calisir reklam yapariz ;)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat