Cumartesi, Mayıs 21, 2005

Pur nese!

Kac seferdir ust uste gunun anlam ve onemine dair anilarimi yazdigim farkettim. Iyi hos da bu da bir yere kadar. Bugun yazacaklarim yeni olan seylerle ilgili ama.

Oncelikle sabah saat dokuz civarinda Koray geldi, hos geldi. Evim tekrar guzel ve mutlu bir yer oldu. Tuhaf sey, askere gittigi zamandan daha zor geldi bu bir haftayi gecirmek. Ha bir de mizika getirmis yaninda, bakalim calmayi becerebilecek miyim? O iyi eglenmis Quebec'de, Belcika esintili bir Irlanda pub'i bulup epey vakit gecirmis. Ben acikcasi donmesine bile sasirdim, tam ona gore bir kombinasyon cunku bu. Beni seviyor herhalde.

Hava piril piril, bahardan cok yaza benziyor, her taraf ciceklenmis, parkta piknik yapanlarin muzikleri eve kadar geliyor, etraf bir nese kaynagi, ben bir sevgi kelebegiyim bugunluk. Yarin normale donerim hizla, merak etmeyin, endiseye mahal yok.

Ayrica son hazirliklarimi da yaptim Yuroviyjin Song Kontest ile alakali, haftabasinda Hollanda ve Ingiltere'nin sarkilarini gorudukten sonra farkettim ki bizim Gulseren digerlerinin yanlarinda epey heybetli kaliyor. Tabii ses ya da muzikalite anlaminda degil, basen genisligi konusunda bu heybet, ama olsun. Heyecanla bekliyorum simdi, kime oy versem acaba? Ha bir de, sirf Turklere ozgu bir durum degil bu 'yuroviyjin milliyetciligi' durumu, burada da en aklibasinda ve rasyonel sandigim insanlar da delleniyor konu bu oldugunda. En son Vera bir 'oz Rus evladi' olarak Ukraynalilar ve ozellikle Ruslana hakkindaki fikirlerini soylerken farkettim. Aptal bir sarki yarismasi icin -hem de aci verecek kadar kotu sarkilar icin- herkesin bir tuhaf olmasini neyle acikliyoruz acaba?

Hadi, jet lag gazisi Koray Bey'i uyandirmaya gittim ben, simdi uyanmazsa butun gece ayakta olacak, iyice tersi donecek.

21 Mayıs, 2005 19:41, Blogger silenzio boyle dedi...

sayenizde gerizekalı olduğumu tespit ettim, çünkü ben malı kaç kezdir blogunu okuyorum ama enschede ne acaba diye merak ediyordum, netekim uzunca bir müddet enşahene falan olarak algıladım. bugün hakikatı öğrenince kendime dair inancımı yitirdim, parçalandım, yıkıldım. ben ne yapacam bu kafayla 50 sene daha.. ahhh ahhh..

 
22 Mayıs, 2005 01:53, Blogger Ze boyle dedi...

Cidden nedir bu Orevizyon milliyetciligi! benimde cevremdeki tum Isvecliler kendilerini hala Abba gunlerinde saniyor. Neyseki yarismayi Isvecden yukarda bir sirada bitirdik.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat