Salı, Mayıs 17, 2005

Pek sayin anonim kisi

"Sizin isminiz Herhalde Deniz degildir. Vede siz Turk de degilsinizdir. zaten olamazsinizda.Bu kadar anti oldugunuza gore neden Turkiye ye gelirsiniz ki? Size sadece sunu soyleyebilirim. sen zavalli kisi. aklini basina al. Yoksa sana gormek istedigin herseyi gosterirler. Sakin unutma !"

Diye tehdit kokan bir mesaj almisim gecmis bir yazim icin, kendisi halen takip ediyosa yazdiklarimi, rahat rahat gorsun diye buraya yanit yazmayi uygun gordum. Baslayalim bakalim:

1- Ismim Deniz. Gercekten.
2- Turklukten ne anladiginiz tartisma goturur sanirim, gordugunuz gibi Turkce yazma ve okuma yetenegim gelismis vaziyette (en azindan siz ile baslayan bir yaziyi sen ile bitirmiyor, de ve da lari ayri yazmayi becerebiliyorum, Turkce'de olmayan kelimeleri kullanmamaya ozen gosteriyorum, allaha sukur), eh gecen yila kadar Turkiye'de yasiyordum. Ha, bir de TC pasaportu ve kimligi tasiyorum. Bence bunlar beni Turk yapiyor.
3- 'Gormek istedigim herseyi' gormek icin Turkiye'ye geliyorum. Sikayet etmek ve elestirmek de dogal hakkim oldugu icin canimin istedigini soyluyorum. Ayrica eminim ki, bu soylediklerimden (ay ne soyledim ayrica meraktayim ya, neyse) rahatsiz olan adam akilli kisiler varsa da bunu anonim sekilde belirterek degil ayrica yazarak gosterir, oturur konusur, bir noktaya variriz.

17 Mayıs, 2005 11:28, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Oncelikle yaziyi okurken "Bismillah bunun pesinden ne gelicek simdi" dedim bunu oncelikle belirteyim.

1. Bende Turkum
2. Turkiyede yasamaktayim
3. Allahin gunude elestiririm hatali gordugum seyleri.
4. Ne yani elestiride mi yapamicas yada yaparsak Turklugumuz mu elimizden alinacak?
5. Simdiye kadar bu kadar sacma bir elestiri dahi duymadim!
6. Ben ulkemi, tasidigim kimligi, o kimligin ustundeki TC kisminada bayiliyorum ama bu durum yanlislari gordugumde irdeleyip elestirmemi engellemiyor!!!
7. Bu arada Turklukleri ile mangalda kul birakmayan ama en ufak bir krizde arkasina bakmadan kacanlarida biliyoruz!
8. Hey allahim daha neler gorucez.

 
17 Mayıs, 2005 14:44, Blogger ilber boyle dedi...

uniter devlet yapımıza tehdit algıladım ben burada.
bi kısım dış mihrakların oyununa gelen, siz ve sizin gibi kalemini satmışlar böyle eleştiri falan yapıyosunuz, necip milletimizin birlik ve beraberliğini baltalıyosunuz.

 
17 Mayıs, 2005 15:24, Blogger Deniz boyle dedi...

Ya, haklisin ilber:) hatta benim gibilerden uc tanesini sallandiracaksin Taksim meydaninda ibret olsun diye, bakalim baskalari yapiyor mu, degil mi?;)

 
17 Mayıs, 2005 16:06, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 
17 Mayıs, 2005 16:26, Blogger MERTCAN boyle dedi...

Anonim kişinin kim olduğunu ve neden böyle bir yorum yapma ihtiyacı duyduğunu bilmiyorum.Aslında pek münasip bulmadığım tarzından dolayı bilmekte istemem, neden böyle yazılar yazdığını.Sizde bunlara kıymet verip cevaplamayın bence. Hayatta can sıkıcı birçok şey var zaten , bunlara bir tane daha eklemek hiç rasyonel değil.

 
17 Mayıs, 2005 17:38, Blogger YesilErik boyle dedi...

Ya Deniz, deminden beri kac yorum yazip sildim sinirle. Ama sakin dusunursen, Mertcan hakli galiba, degmez. Sen sikma canini..

 
17 Mayıs, 2005 17:45, Blogger Deniz boyle dedi...

Acikcasi sinirlenmedim, sasirdim. Hangi yazim bu kadar uzaktan kimi, nicin irrite etti merak ettim bir de. Ha, ayrica sizinle de paylasmak istedim ki kimler ne gibi degerler uzerinde nasil hak idda ediyor, hangi yollari kullaniyor, hep birlikte gorelim. Gercekten paylasmak istedim yani, takvimin arkasindaki yazilari falan da paylasiyordum boyle, onun gibi bir sey.

 
18 Mayıs, 2005 01:32, Blogger hayalperisi boyle dedi...

hayir okudum ve sok oldum bu nasil bir seviyesizlik insanin günlügüne karismak tehdit etmek deniz bence en iyisi yaptin takmamakla benim blogada gelse tehdit etse keske yani burda yazamiyom o tehdit eden kisiye özel yazmam lazim anladinizmi yerim dar .......

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat