Cuma, Mayıs 27, 2005

park life

Hava inanilmaz sicaklikta. Hani deselerdi, daha haziran bile olmadan etek ve sipidik terlik giymeye basliyacaksin, inanmazdim. Neyse ki gecici bir durum, yarin da 30 derecelerde seyrettikten sonra normal Hollanda kosullarina geri donecegiz.Havanin butun yaz da soguk ve yagmurlu olmasini diliyorum icimden aslinda. Tatile gidemedikten sonra guzel havanin ne anlami var ki? Defnehanim da nispet yapar gibi koymus guzel guzel resimleri zaten, bana aciyan yok. Yapmayin canim arkadaslarim, sevgili ailem, bu yaz boyunca bana tatilden, sicaktan, denizden, karpuzdan falan bahsetmeyin. Icim aciyor zaten.

Bir saat evvel falan, parktaydim. Kareli ortumu yaymis, makalelerimi almis guzel guzel calisiyordum ki, aklima Korayi aramak geldi, telefonu aldim, numarayi cevirdim ve oyle bir sey gordum ki nutkum tutuldu: Bir adam onumde andan dogma vaziyette kosmaya basladi. Tam yasadigim sok biraz gecmisti ve olan biteni anlatiyordum ki, o adami bes arkadasi daha izledi. Cibil cibil bir tur atip giyinip gittiler. O neydi oyle simdi? Buranin adeti bu mu yani?

Bu arada dun gece bu yaziyi gosterdi bana Koray, ibret almam icin mi nedir bilmiyorum. Hiic uzerime alinmadim!

27 Mayıs, 2005 18:19, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

Haha! Seninki yine parkta filan Deniz. Anneannem Almanya'ya bizi ziyarete geldiginde koca alisveris caddesinde cirilciplak bir adamla karsilasmis ve neye ugradigini sasirmisti. Adamin sadece ayaginda ayakkabisi vardi, eliyle de bisikletini itiyordu. Anneannemin inanmayan yüz ifadesini hic unutmuyorum. Sonradan ögrendim ki bircok kere ceza almis bu adam, ama bu "keyfinden" bir türlü vazgeciremiyorlarmis.

 
27 Mayıs, 2005 18:21, Blogger hayalperisi boyle dedi...

bende 1 yildir almanyadayim ilk basta garipsedim ama artik alistim zararsiz deli diyom icimden onlara :))

 
27 Mayıs, 2005 22:57, Blogger simiole paris carnet boyle dedi...

aa ibret almaya da ne gerek varmis canim, egleniyoruz sunun surasinda oho oho.

 
28 Mayıs, 2005 06:38, Blogger Monarch boyle dedi...

=)) burda da var onlardan. hatta daha kotu seyler bile oluyor. igrenccc..

 
28 Mayıs, 2005 22:18, Anonymous Adsız boyle dedi...

Almanyadaki ciplak abimiz bielefeldli ERNIE
Kendisi 2006 Dünya Kupasina hazirlaniyor

 
29 Mayıs, 2005 00:32, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

hah, caok yasa anonymus, adi aklima gelmemisti bir türlü. iste bahsettigim o zat, bu zat.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat