Pazartesi, Mayıs 02, 2005

Onur Air'den nefret etmenin 1001 nedeni- bölüm 2

Koray ve ben akıllanmıyoruz hala. Yine Onur Air, yine biz iki ibiş,yine harab olan sinirler... Bu sefer başarıya da ulaşamadık üstelik, yeterince bağıramadığımdan. Pazar günkü uçuşumuzu Pazartesiye kaydırıp özür bile dilemeyen hıyarlar yüzünden uykusuz ve yorgunuz. Ama yine de İzmir'de bir gün geçirmek, balık, arkadaşlar,İlhan'ın mis gibi oğlunu görmek çok güzeldi. İlk defa banyo yapan bebek gördüm bu sayede.
Ha bir de uçakta farkettim ki estetiksiz tek kadın bendim.Bütün İzmirli hatunlar boyalı, botokslu, şiş dudaklı, kalkık burunlu. İlginç valla.

02 Mayıs, 2005 12:33, Blogger simiole paris carnet boyle dedi...

her turkiye gidisinde Onur Air seciyorum -en ucuz diye- her defa pisman olup bir sonraki sefer tekrar Onur Air seciyorum.
Bu kisir dongunden biktim.

 
03 Mayıs, 2005 10:02, Blogger  boyle dedi...

banyo yapan bebek istersen, Ozi'nin banyo maceralarını videoya çekebilirim. uyar mı?

 
13 Mayıs, 2005 00:04, Anonymous Adsız boyle dedi...

Sizin isminiz Herhalde Deniz degildir. Vede siz Turk de degilsinizdir. zaten olamazsinizda.Bu kadar anti oldugunuza gore neden Turkiye ye gelirsiniz ki? Size sadece sunu soyleyebilirim. sen zavalli kisi. aklini basina al. Yoksa sana gormek istedigin herseyi gosterirler. Sakin unutma !

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat