Cuma, Mayıs 20, 2005

kirican mi belimi

'lö kebek' illerinden ayrilayazmisken otel odasinda soyle bir son mail kolacan etmek ve dahi ucusa kadar gececek surede vakit oldurmek icin dusunulen mekanlar henuz acilmamis oldugu icin azicik dolandim online ortamlarda ve bir de ne goreyim: pin-up diye bir grup (her gun yeni turk grubu peydahlaniyor sanirim, ilk kez duydum isimlerini) kirican belimi isimli basyapitimiza cover yapmis ve bakin ama nasil yapmis.
turk cover gruplari (simdi adamlarin milyor tane bestesi cikar ben de cover grubu dedigimle kalirim) seviyorlar boyle eglenceli isleri. zamaninda bu harekete benzer bir seyi megalomaniax diye bir grup tarkan'in 'oynama sikidim' isimli saheserine yapmisti. meraklisina not: megalomaniax metallica'nin ikinci turkiye konserine alt grup olmustu ve konserin -cd formatindaki- vip biletlerinde bu cover yer aliyordu.

sabah 9 oldu, herhalde quebec esnafi artik baslamistir gune. kendilerini ziyeret edip ardindan kendimi yola atayim, siz de sarkiyi dinleyip eglenin.

20 Mayıs, 2005 15:11, Blogger Deniz boyle dedi...

Sahane olmus, sarkinin ihtiyaci olan buydu zaten! Ben bunu dinlerim artik avaz avaz evde is yaparken, gaza getirici bir sey hem.

 
25 Mayıs, 2005 13:05, Blogger simiole paris carnet boyle dedi...

kulaklarimiza inanamadik, o nedenle surekli dinliyoruz, bir gun inanacagiz. umarim.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat