Salı, Mayıs 17, 2005

here comes the sun!

Basliga bakip aldanmayin, hava yine igrenc, hep kapali. Ama benim icimde bir hafiflik, bir nesedir gitti butun gun. Gam kasavet bulutlarim annem, ablam, tezgah ve Donna sayesinde epey hafifledi. Seytanin bacagini kirdim mi ne? Biraz biraz yazmaya basladim.
Ve bu gun kadinlar dunyasinin bir gizemini daha cozdum. Tez danismanimla randevum vardi, kendimi daha iyi hissetmek icin giyindim, makyaj yaptim, hayatimda sanirim ilk defa sallantili bir kupe taktim.
Yolda yururken farkettim ki, sallantili kupe denilen sey basli basina bir eglence kaynagiymis. Sen yuruyorsun, o sallaniyor, sallanirken cingildiyor hafif hafif. Guzel ve neseli bir ses cikariyor. Ben bunu bu vakte kadar niye akil etmedim?Kendi muzigimden memnun bir sekilde gidince gorusmeye, gayet iyi gecti tabii. Bundan sonra kotu gunlerim icin bir adet avize buyuklugunde kupe edinmeliyim acilen. Yok yok beni kilise cani paklar, onlar cangildarken ben kafamdakileri duymam, rahat ederim. Evet, hemen yarin gidip almali.

18 Mayıs, 2005 00:25, Blogger simiole paris carnet boyle dedi...

normalde hic aksesuar kullanamayan ben bile gittim sallantili kupe aldim. Acayip hosuma gitti. Saclarim kisacik elime dolayamiyorum yillardir, sorunu kupeyle cozdum. sana da tavsiye ederim, (cosmopolitan referansli bilgi: sallantili kupeye dokunmak seksapeli arttiriyormus)

 
18 Mayıs, 2005 04:19, Blogger koray boyle dedi...

seksapel artiyorsa ben de takayim madem ondan madem :)) hos takmadim da degil. siz bilmezsiniz simdi, bi zamanlar gencler oyle seyler yapiyordu; sakal biyik ve sallantili kupeyle korsan havasi yaratiyordu. halbuse kimsenin ganimetinde, gemisinde de gozumuz yoktu ama 'seklen ve hile ile' oluyordu bu isler. sekil zaten 'seklen' ama 'hile' kulak deliginde: kulak denen sey acimasiyla unludur nitekim (kulak cekenleri nedenini sorun) kim kalkip bir de deldirir?

 
18 Mayıs, 2005 11:31, Blogger simiole paris carnet boyle dedi...

koray ben kulaklarimi dilimi ve hatta yanagimi da deldirmis bi kisi olarak soyleyebilirim ki acimiyo hic acimiyor hicbiri. ama senin sallantili kupeyle bi fotografini gormek istedim sahsen. o halin deniz'e de moral olurdu hem :))

 
19 Mayıs, 2005 01:53, Blogger koray boyle dedi...

sallantili derken nebleyim tabii sizin salkim sacak seylerden bahsettginizi (ha keza fusya diyen birinin hangi renkten bahsettiginden zerre haberim olmaz). efenim benim sallantili kupe tabir ettigim sey o koca halkalardir dersem vaziyeti toparlamis olurum sanirim. allah esirgesin (bu arada bu deyimin "god forbid" deyiminin cevirisinden turkceye kazandirilmis oldugundan supheliyim) ne o oyle sangir sungur :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat