Cumartesi, Mayıs 14, 2005

bir daha

Bi daha asla kirmizi sarap icmiycem. En azindan ertesi sabah altida kalkacaksam. Oleyim simdi mumkunse bir kosede. Koray da gitti on dakika evvel. Bir hafta o kebekuaz insanlarla fanfinfon halindeyken, bana yine sirin koyumus Enschede'nin bekciligini yapmak dusuyor.
Pazar gitmem gerek, hiiic enerjim yok. Bu ruh halimle pazara gelmis birkac saskin Alman'i ve avaz avaz aglayan birkac veleti dograyabilirim.
Ha bi de buyuk insaat hamlesi icinde oldugu icin koyumuz, boka batmis vaziyetteyiz. Bitmedi buranin imar plani son uc senedir kardesim, gittigim her yere kaldirim calismasi, yol genisletme calismasi ve insaati birlikte mi goturuyorum nedir, Istanbul'dan kactim, buraya dustum.
Her taraf camur, pis, kum, insaat gurultusu (kampus dahil, inanamiyorum bu kadarine) ve butun bunlara ek kopek boku icinde. Etrafa insanlar yurusun diye yerlestirilen haliflexlere kopeklerini sictiran Enschede halkini da huzurlarinizda kiniyorum ben.
Bitiremediler AB'den aldiklari fonu, nereye harcayacaklarini bilemiyorlar. Simdi biz burdan tasiniriz, butun insaat hamlesi biter, cillop gibi olur koy. Bari bizim eve de bi badana yapiverseler o fondan, sevabina. Cok kirlendi duvarlar.

16 Mayıs, 2005 20:21, Blogger YesilErik boyle dedi...

Anlattiklarini okuyunca gozumun onune eskiden oynayan bi Blendax reklami geldi. Sehrin tozu kiri havalanmis, kizcagiz bir toz bulutunun icinde acik saclarina bakip yuzunu burusturuyor.. "Len ben bu insaatinda, yol calismasininda.. Gidip simdi zalak Blendax'la bi dus daha almam lazim mecburen" dese ne komik olurdu di mi...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat