Perşembe, Mayıs 26, 2005

Baar geldi!

Ofis tezcinin kara gun dostu olacak mi acaba? Dun danismanim giderken odasini bana birakacagini soyledi, gelecek haftadan sonra okulda duzenli calisma saatlerim olacak yani! Ha bir de dun adamla konusurken, kafamdan yesil bir bocek sicradi not aldigim kagitlarin uzerine. Ciglik atmadim, gayet kontrollu bir sekilde guldum, yesil not kagitlarinin uzerinde cok asortik duran yesil bocegi ufledim haliya dogru, konusmaya devam ettim.

Ust kata tasinan essek kafali hala bitiremedi yerleri parke kaplama isini, dorduncu gun bu. Sabirla bekliyorum, haftasonuna kadar bitmezse artik Korayin bu ise bir el atmasi gerekecek. Yardim edelim, bir an evvel bitsin de biz de basimizi dinleyelim. O sebepledir ki, (tabi havanin 29 derece olmasinin da etkisi var bu kararda) bugun kitaplarimi defterlerimi toplayip parka kaciyorum, orada okuyacagim.

Son bir sey, dun gece Jerzy Dudek hollanda televizyonlarina hollandaca konustu. Hepsine yakinini anladim, sevincliyim, gururluyum.